  • 1. Data: 2004-03-07 15:13:23
    Temat: szybki pytanko licencja
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    witam
    czy licencja na windows lub office wydanie niemieckie
    jest ważna w polsce? kupował bym w niemczech.
    na co zwrócić uwagę?
    acha: win 98se office 97 works 2000.
    i drugie może nie na temat ale przy okazji
    czy przy instalacji tego da radę zmienić język na polski?
    generalnie chodzi o to aby całość było całkiem legalna
    a z mikrokitem nigdy nic nie wiadomo.
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-07 15:44:38
    Temat: Re: szybki pytanko licencja
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > czy przy instalacji tego da radę zmienić język na polski?
    Odnośnie samego języka to jest taka możliwość.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-07 18:55:06
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    http://tinyurl.com/h4dy
    http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -

  • 4. Data: 2004-03-07 19:14:49
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał:

    > "szybki pytanko licencja"

    cłe?

    > na co zwrócić uwagę?

    na to, co jest w licencji napisane.

    > i drugie może nie na temat ale przy okazji

    wiesz, ze to nie ta grupa, ale swiadomie lamiesz netykiete...

    > a z mikrokitem nigdy nic nie wiadomo.

    homoniewiadomo - lamerspamer

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 5. Data: 2004-03-07 20:14:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ważny jest legalny nośnik. O ile na tym nośniku jest wersja polska, albo
    MS udostępnia ją darmowo na swoich stronach, to możesz spokojnie takiej
    transakcji dokonać.

  • 6. Data: 2004-03-07 20:35:12
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > http://tinyurl.com/h4dy
    > http://tinyurl.com/p5nb
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -
    > *ale tak należy obstawiać* "
    > www.amikom.com.pl

    czy ja o to pytałem?

  • 7. Data: 2004-03-07 20:48:49
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > cłe?

    > na to, co jest w licencji napisane.

    > wiesz, ze to nie ta grupa, ale swiadomie lamiesz netykiete...

> [...]
    howuser&userid=360448

    1.wcięło mi literkę ponieważ szwankuje mi klawiatura, gdybyś umiał pisać
    więcej niż jednym palcem
    to byś wiedział że to się zdarza..
    2.nie sądzę żeby to był istotny błąd, nie wpływa na treść postu.
    3.pisałem wyraźnie że przy okazji,
    ja dodałem dwie linijki tekstu ekstra a ty napieniłeś 13 bez sensu.
    4. twój post jest też ntg jego miejsce jest na np. humor, pręgierz , zdrowie
    psychiczne itp.
    5.przykro pisać ale w tej sytuacji nick wyjaśnia wszystko
    mimo wszystko życzę dużo zdrowia

    ps.
    bardzo proszę nie odpisywać na to
    netykieta też coś mówi o śmieceniu na grupie.
    należy być konsekwentnym w swoich czynach.

  • 8. Data: 2004-03-07 21:00:15
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > czy ja o to pytałem?

    Czy ja Tobie odpowiadałem?

    PS. Prawdę mówiąc to powinieneś skorzystać z tego
    drugiego linka i skonfigurować czytnik. Nie cytuj sygnaturek.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 9. Data: 2004-03-07 21:25:37
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > 1.wcięło mi literkę ponieważ szwankuje mi klawiatura, gdybyś umiał
    > pisać więcej niż jednym palcem

    wcielo Ci duzo wiecej. do pisania uzywam o kilka palcy wiecej niz
    posiadasz...

    > bardzo proszę nie odpisywać na to
    > netykieta też coś mówi o śmieceniu na grupie.
    > należy być konsekwentnym w swoich czynach.

    mowi rowniez o kilku innych sprawach, ktore zignorowales...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 10. Data: 2004-03-07 21:44:03
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > Ważny jest legalny nośnik. O ile na tym nośniku jest wersja polska, albo
    > MS udostępnia ją darmowo na swoich stronach, to możesz spokojnie takiej
    > transakcji dokonać.

    programy chcę kupić w niemczech
    będzie to na pewno wersja niemiecka na niemiecki rynek
    a używać będę w polsce.
    chodzi mi o to czy można sprzedawać oprogramowanie za granicę.
    i poza nią legalnie używać.
    logika mówi że tak ale z ms to nie takie pewne
    w stanach handluje się mp3 /legalnymi/ tylko do użytku na terenie usa
    wiec wcale by mnie to nie zdziwiło że z windą też tak jest.
    byłbym wdzięczny za sugestie