  • 1. Data: 2004-03-07 12:47:36
    Temat: rozliczenia podatkowe - bledne dochody
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Zlozylem juz swoj PIT-37 w Urzedzie, lecz dzis sie dowiedzialem iz nie
    podalem w nim wszystkich swoich dochodow i troche spanikowany tutaj o tym
    pisze, bo nie wiem co robic...
    W tamtym roku mialem jedna fuche, wykonalem serwis komputerow w pracy u
    szwagra i u niego podpisalem umowe, gdzie pozniej mi powiedzial iz mial
    wlamanie w samochodzie i ukradli mu walizke w ktorej byla moja umowa, tak
    wiec nie otrzymalem pieniedzy za moja prace... Skaczyl sie rok 2003,
    przyszedl czas na rozliczanie, rozliczylem sie sumiennie z wszytkich
    dochodow jakie otrzymalem i zlozylem PIT do Urzedu, dzis sie dowiedzialem
    iz szwagier mnie oklamal, nie ukradli mu mojej umowy, zaniusl ja do pracy
    i odebral za mnie pieniadze :( Co powinienem teraz zrobic?

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 2. Data: 2004-03-07 13:05:33
    Temat: Re: rozliczenia podatkowe - bledne dochody
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

> [...]
    > iz szwagier mnie oklamal, nie ukradli mu mojej umowy, zaniusl ja do pracy
    > i odebral za mnie pieniadze :( Co powinienem teraz zrobic?

    Obić mu faciatę. Złożyć korektę pit-a. Wysłać do firmy wezwanie
    przedsądowne, w którym podasz kwotę z faktury do zapłaty. Może go wywalą z
    roboty, czego mu z całego serca życzę.

    pozdrawiam