  • 1. Data: 2004-03-07 13:38:06
    Temat: Czy jest sens składać podanie o aplikację kuratorską nie mając żadnych znajomości ???
    Od: justR <j...@t...pl>

    Moja dziewczyna skończyła prawo, odbyła staż...a aplikacja kuratorska która
    ma być obstawiona jest już przez kogoś z rodziny pani prezes sądu
    okręgowego.
    Czy można gdzieś kogoś zaskarzyć o takie postępowanie, że zwykli szarzy
    ludzie nie mają "prawa" dostępu na takie stanowiska ???

    Pozdrawiam. Radek

  • 2. Data: 2004-03-07 14:36:08
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "justR" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy można gdzieś kogoś zaskarzyć o takie postępowanie, że zwykli szarzy
    > ludzie nie mają "prawa" dostępu na takie stanowiska ???

    Wiesz co... jak ja zdawałem aplikacja sądowa iała być "obstawiona" przez
    dzieci sędziów i tych co dali łapówki. Jak przyszło co do czego okazało się,
    że niektórzy "murowani" kandydaci nie dostali się lub ledwo dostali a takim
    szaraczkom bez prawniczych korzeni jak ja się udało.

    Tak więc bez przesadyzmu z tym "obstawieniem". Masz na to jakiekolwiek
    dowody, czy słyszałeś co mówił brat szwagra córki wuja?

    ___________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-07 16:06:31
    Od: justR <j...@t...pl>

    Ale jednak na aplikację sądową są egzaminy, a na kuratorską nie ma więc
    przyjmuje się właściwie jedynie protegowanych...i w tym cały problem

  • 4. Data: 2004-03-10 18:39:21
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    takim
    > szaraczkom bez prawniczych korzeni jak ja się udało.

    Gratuluje, ale poczekaj na rozdawanie etatow asesorskich...
    Na aplikacje pozaetatowa (bo raczej na takiej jestes jesli patrzec na
    dzisiejsze uwarunkowania, szczegolnie na pierwszym roku) biora kazdego kto
    zada sobie choc troche trudu. Dlaczego ? Dlatego ze on nic nie kosztuje, a
    jeszcze sie przyda : napisze jakies uzasadnionko, pomoze przewalic papiery
    itp.
    Co innego gdy ma sie mu zaczac placic, czyli gdy idzie o przydzial asesur.

    Cezar