  • 1. Data: 2008-07-22 12:22:31
    Temat: [szukam] negocjator do odblokowania zawieszonego konta na allego
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Szukam osoby/firmy która wynegocjuje z allegro odwieszenie mojego konta na
    allegro. Prowadze DG od 2002 roku.

    Tresc maila z allegro
    Konto o nazwie "nazwa" zostało zablokowane , wszystkie wystawione przedmioty
    automatycznie usunięte, a aktualne oferty kupna na przedmioty innych
    Użytkowników anulowane.

    Podstawą do podjęcia tego typu działań z naszej strony są posiadane przez
    nas informacje, z których wynika, że Twoja korespondencja z innymi
    Użytkownikami zawierała treści w powszechnym odbiorze uznawane jako
    wulgarne. Sygnały o tym dotarły do nas od adresatów tych wiadomości.

    Zainteresowanych prosze o kontakt na priv.

  • 2. Data: 2008-07-22 13:27:06
    Od: "Byku" <6...@o...vp.pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Wrzuć pls kopie maili na grupę to pomorzemy

    Pan Radca

  • 3. Data: 2008-07-22 14:41:10
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Byku pisze:

    > Wrzuć pls kopie maili na grupę to pomorzemy
    >
    > Pan Radca

    Najpierw sam sobie pomóŻ, a dopiero potem oferuj pomoc innym! :>

  • 4. Data: 2008-07-22 15:15:28
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Byku" <6...@o...vp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wrzuć pls kopie maili na grupę to pomorzemy

    Sam chcialbym to zobaczyc.

  • 5. Data: 2008-07-22 15:42:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 15:27
    (autor Byku
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g64n7i$bk4$1@news.onet.pl>):

    > Wrzuć pls kopie maili na grupę to pomorzemy

    A nie Pomorzanie? No i co owi Pomorzanie zrobią? Zdanie ci się urwało.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-22 20:02:06
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Tristan wrote:

    > A nie Pomorzanie? No i co owi Pomorzanie zrobią? Zdanie ci się urwało.

    Miało być "pomrzemy" pewnie, ale to i tak nie w moim imieniu.

    --

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2008-07-23 21:58:08
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > wulgarne. Sygnały o tym dotarły do nas od adresatów tych wiadomości.
    >
    > Zainteresowanych prosze o kontakt na priv.

    Przejdz do E-bay