  • 1. Data: 2008-07-22 09:41:33
    Temat: Księga wieczysta - ile się czeka na zmianę wpisu?
    Od: cinek <c...@W...com>

    Witam

    Mam takie oto pytanie - czy jest jakiś ustawowy termin, w jakim wydział
    ksiąg wieczystych powinien dokonać zmiany wpisu w księdze wieczystej na
    mój wniosek? Chodzi o zmianę zapisu w hipotece. W wydziale ksiąg
    powiedziano mi że to może trwać 3-4 miesiące. Wydział od 01.02.2008 jest
    w trakcie przenoszenia treści ksiąg wieczystych prowadzonych w
    dotychczasowej postaci do systemu informatycznego, ale mimo to chyba nie
    powinno to chyba tyle trwać? Tym bardziej że moja księga jest już
    przeniesiona.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2008-07-22 12:09:41
    Temat: Re: Księga wieczysta - ile się czeka na zmianę wpisu?
    Od: Heming <n...@n...pl>

    cinek pisze:
    > Wydział od 01.02.2008 jest
    > w trakcie przenoszenia treści ksiąg wieczystych prowadzonych w
    > dotychczasowej postaci do systemu informatycznego, ale mimo to chyba nie
    > powinno to chyba tyle trwać?

    3-4 miesiace to AFAIK bardzo szybko! W Bielsku na wpis w KW czeka sie
    teraz poł roku. Wszytko dzieki "mieszkaniom za zlotowke" i panstwie,
    ktore oszczedza na sadownictwie (zwlaszcza na etatach) jak moze.