  • 41. Data: 2013-05-30 09:33:44
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-30 08:21, mlodz pisze:

    > To mowa o twoim życiu. To ty jesteś chwastem w ogrodzie humanitaryzmu.

    Ty z tych "humanitarnych" co, gdy dostaną z jednej strony w pysk
    nadstawia drugą stronę pyska?
    Dla mnie to możesz nadstawiać dla nich pyska i dupę swoją na deser też.
    Takim jak ty wychodzi to najlepiej i takich nie żałuję. Wiesz gdzie ja
    mam taki humanitaryzm?
    Z resztą to nie jest humanitaryzm tylko odmiana patologi społecznej
    która powinna być karana. Dzięki takim jak ty, już gówniarze 13-14 letni
    popełniają zuchwałe napady i gwałty i czuja się bezkarni w twoim
    ogrodzie humanitaryzmu.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 42. Data: 2013-05-30 10:10:57
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 09:33:44 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > która powinna być karana. Dzięki takim jak ty, już gówniarze 13-14 letni
    > popełniają zuchwałe napady i gwałty i czuja się bezkarni w twoim

    Ty na serio to wszystko wyczytałeś w tym jednym zdaniu?
    Tego nie wolno wyciąć, to jest piękne! Chwast przeczytał "ogród
    humanitaryzmu" i od razu napisał całą historię. Historię z jakimś
    "takim humanitaryzmem", który zresztą humanitaryzmem nie jest,
    z określonymi postawami, z gotowymi zjawiskami społecznymi, no
    i najważniejsze - z wrogiem! Z naprędce utworzonym wrogiem, którego
    dzielnie pokonał. Prawdziwy mocarz.

    Coś na kształt plusa za niewielką ilość błędów: jeden ort, garść
    interpunkcyjnych i w jednym miejscu trochę składnia się wysypała,
    ale mogło być gorzej, gratuluję.

  • 43. Data: 2013-05-30 14:27:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.05.2013 07:41, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Taki 40kVA (15/0,4) waży 400 kg.
    > Po co mieli to kraść?

    Żeby sprzedać na złomie.

    > Zawiezienie na skup kosztuje więcej, niż jest
    > warte uzwojenia.

    Ty jesteś jakiś głupi? Transport 400kg złomu wg ciebie kosztuje około
    8000 złotych?!?!

  • 44. Data: 2013-05-30 20:04:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.05.2013 21:22, zgred pisze:

    > Co to są menty? (Jakieś niedorobione "elementy"?)

    http://megaslownik.pl/slownik/synonimy_antonimy/9612
    ,m%C4%99ty+spo%C5%82eczne

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2013-05-30 20:05:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.05.2013 21:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Które? Kaleczące język polski, czy kradnące transformatory?

    Nie wiem, nie jestem polonistą, nie oceniam jego kaleczenia języka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2013-05-30 20:23:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie wiem, nie jestem polonistą,

    To widać.

    > nie oceniam jego kaleczenia języka.

    I tak nie masz do tego kwalifikacji.

  • 47. Data: 2013-05-30 20:26:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.05.2013 20:23, Andrzej Lawa pisze:
    > To widać.

    I bardzo dobrze. Nie wprowadzam w błąd.

    > I tak nie masz do tego kwalifikacji.

    I między innymi dlatego nie oceniam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2013-05-30 20:36:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > I między innymi dlatego nie oceniam.

    Heh. Jaaaaaaaaaaaaasne.

  • 49. Data: 2013-05-30 23:42:10
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mniej formalna będzie taka, że chyba jednak dałbym się przekonać do
    > zmiany prawa pozwalającej zastrzelić złodzieja przyłapanego na gorącym
    > uczynku...

    a nie lepiej zastrzelic prewencyjnie pasera?

    --
    A: Because it breaks the logical sequence of discussion
    Q: Why is top posting bad?

  • 50. Data: 2013-05-31 04:57:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > a nie lepiej zastrzelic prewencyjnie pasera?

    Jednego ochotnika do pociągania za spust bez uzywania mózgu już mamy na
    grupie.