  • 31. Data: 2013-05-29 23:45:47
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 23:14, Jacek S. pisze:
    > Przestań już pierdolić farmazony. Gówno wiesz o Legnicy i tej
    > dzielnicy. Jak chlali tak chleją, a Stasio napierdalał w pobliżu
    > dzieci i sam był nieźle najebany. O czym ty kurwa gadasz?

    Informacje mam od znajomej która zna tę dzielnicę i wiem że kilka
    miesięcy od zdarzenia był tam spokój. O tym pierdolę.

    A jak chleją dalej i drą ryja pod oknami, to świadczy tylko o tym i
    potwierdza się że nie powinien strzelać w ziemię, tylko co najmniej po
    kulasach.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 32. Data: 2013-05-29 23:48:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    >
    > A jak chleją dalej i drą ryja pod oknami, to świadczy tylko o tym i
    > potwierdza się że nie powinien strzelać w ziemię, tylko co najmniej po

    a dlaczego po kulasach
    przeciez dalej sie beda drzec.

    dlaczego nie od razu prostu w oczy?

    a moze prewencyjnie od razu odstrzelac co ktoregos w kolejce w
    monopolowym. wszak na pewno wczesniej czy poznij gdzies sie bedzie drzec
    a policja sobie nie poradzi

    jak daleko jeszcze zajdziesz?

  • 33. Data: 2013-05-29 23:54:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 23:01, witek pisze:
> [...]
    a-strzelal-z-kalasznikowa-do-pijacych-na-podworku,id
    ,t.html

    > ty sobie rekę powinienes ze stalinem i hitlerem podac. w jednym
    > szeregu stoicie.

    Wiesz, tak jak patrze co w tym kraju wyprawia się od ponad 20 lat, jak
    prawy człowiek w sejmie robi z siebie kurwę i złodzieja, jak ten wymiar
    sprawiedliwości jest nieporadny i skorumpowany politycznie, jak ten
    biedny naród dymany jest przez swoich, to z rożnych środowisk dochodzą
    mnie słuchy - że taki polski Hitler szybko by tu zrobił porządek. A
    Polska silna by była i miała szacun w europie i na świecie, a Polak
    dumny by był że jest Polakiem.

    A co do podawania reki.

    ty sobie powinienes z ciotą podac.
    w jednym szeregu stoicie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 34. Data: 2013-05-29 23:57:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 23:48, witek pisze:

> [...]
    >
    > a moze prewencyjnie od razu odstrzelac co ktoregos w kolejce w
    > monopolowym. wszak na pewno wczesniej czy poznij gdzies sie bedzie drzec

    Masz leprze rozwiązanie oprócz latania im po flachę?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 35. Data: 2013-05-30 00:03:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > mnie słuchy - że taki polski Hitler szybko by tu zrobił porządek. A
    > Polska silna by była i miała szacun w europie i na świecie, a Polak

    ty sie faktycznie powinienes zaczac leczyc, bo za jakis czas bedzie juz
    za pozno.

  • 36. Data: 2013-05-30 00:05:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Masz leprze rozwiązanie oprócz latania im po flachę?

    widze, ze zabrakło ci pomysłu i zmieniasz temat.

    To jeszcze raz zapytam.
    To wg ciebie na jakim etapie powinno sie zakonczyc odstrzeliwanie? juz
    na porodówce czy nalezy cofnąć sie do rodziców, zeby nie mieli takich
    drących pijaków możliwosci urodzic?

  • 37. Data: 2013-05-30 07:41:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Sporo. No i?

    Taki 40kVA (15/0,4) waży 400 kg.
    Po co mieli to kraść? Zawiezienie na skup kosztuje więcej, niż jest warte
    uzwojenia.

  • 38. Data: 2013-05-30 08:21:36
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 19:54:51 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.
    > Chwasty trzeba bezlitośnie wyrywać a nie leczyć i się nad nimi litować.

    To mowa o twoim życiu. To ty jesteś chwastem w ogrodzie humanitaryzmu.
    Ale nie martw się, tego ogrodu nikt nie pielęgnuje, nie zostaniesz
    wyrwany. Co więcej, w takich ogrodach chwasty plenią się i rosną
    najbujniej, najczęściej kosztem tego co piękne. Bywaj zdrów, chwaście.

  • 39. Data: 2013-05-30 08:23:55
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 15:19:55 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakiej traumy?

    Traumy po zabiciu człowieka. Na przykład dla psychopatów to rzecz
    niezrozumiała.

  • 40. Data: 2013-05-30 08:24:57
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-30 07:41, qwerty pisze:

    > Taki 40kVA (15/0,4) waży 400 kg.
    > Po co mieli to kraść?
    Zapytaj tych, co kradną :)

    Zawiezienie na skup kosztuje więcej, niż jest
    > warte uzwojenia.
    Nnno nie wiem... Cena miedzi w skupie (uzwojenia, palone) to 21zł/kg.
    Cen złomu stali krzemowej (blacha trafo) nie chce mi się szukać.

    A wracając do tematu - do złodziei STRZELAĆ! Bezwzględnie! Każdy ma
    prawo do ochrony swojej (i nie tylko) własności wszelkimi SKUTECZNYMI
    metodami. Wszak "od rzemyczka...". Oczywiście równie bezwzględnie karać
    za nadużycie. Kwestią wykonawcy będzie, czy woli zaryzykować i strzelać,
    czy jednak spokojnie dać się okraść i mieć spokój aż do kolejnej kradzieży.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.