  • 11. Data: 2005-01-25 13:30:40
    Temat: Re: strony internetowe czy legalne?
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

    a na jakiej podstawie mieliby mnie odwiedzic policjanci? to ze np znam
    sposoby nie musi oznaczac ze z nich korzystam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2005-01-25 13:59:22
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    ciekawski <w...@o...pl> wrote:
    > a na jakiej podstawie mieliby mnie odwiedzic policjanci? to ze np znam
    > sposoby nie musi oznaczac ze z nich korzystam

    Nie, ale jesteś w grupie podwyższonego ryzyka. Nie muszą od razu wchodzić
    do mieszkania, może po prostu zaczną Cię mniej lub bardziej dyskretnie
    obserwować...

    P.

  • 13. Data: 2005-01-25 20:27:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ciekawski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Rzecz w tym, że czasem zachodzi konieczność całkiem legalnego włamania się
    do komputera. Czy to w celu zabezpieczenia dowodów, czy to w celu obejścia
    zabezpieczenia, którego autor zapomniał hasło. tak więc łamanie zabezpieczeń
    samo w sobie nie jest przestępstwem. Może być, ale nie zawsze jest.