  • 1. Data: 2005-01-25 07:17:00
    Temat: DeAgostini i biuro inkaso
    Od: "ali" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Mam następujący problem: jakiś czas temu żona skusiła się na przychodzące do
    nas próbki książeczek dla dzieci i poprosiła o przesyłanie nam.

    Wszystko szło dobrze do momentu, gdy firma DeAgostini pod pretekstem
    szybszego skompletowania całości zaczęła przesyłać po dwa numery tychże
    gazetek, oczywiście cena wzrosła dwukrotnie, na co my oczywiście nigdy nie
    zgodziliśmy się.
    W ogóle była to śmieszna sytuacja, bo firma założyła, że każdy chce mieć dwa
    razy więcej za podwójna cenę nie zostawiając wyboru nikomu.
    Po miesiącu zdecydowaliśmy się zrezygnować z tej prenumeraty, w tym celu moja
    żona zadzwoniła do BOK tejże firmy i poprosiła o nie przesyłanie na nasz
    adres już niczego więcej, po miesiącu gazetki przyszły normalnie, wiec
    kolejny telefon wykonałem ja i poprosiłem o to samo, za miesiąc gazetki znowu
    przyszły.
    Za ostatnia wysyłkę postanowiłem nie płacić i im to odesłać. Napisałem do
    nich pismo z żądaniem usunięcia nas z bazy prenumeratorów i w ogóle z
    jakiejkolwiek bazy danych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych w
    piśmie tym była tez prośba o sposób odesłania przesyłki.
    Na teraz sytuacja wygląda następująco:
    Ja im przesyłki nie odesłałem oni mi ciągle naliczają odsetki od pierwotnej
    kwoty 39,80 i straszą jakimś biurem inkaso.

    Wszystkie ich przesyłki nie były za zaliczeniem ani polecone tak samo jak
    upomnienia.

    Jak płaciłem normalnie za wszystko w terminie to i tak ciągle mi wysyłali
    upomnienia &#8211; coś
    mają nie tak w tym swoim systemie.

    Jak radzicie mi wybrnąć z tej sytuacji, dodam, że kwota wg nich nazbierała
    się już 74,80 zł

    Pozdrawiam

    ALI