  • 1. Data: 2005-01-25 09:11:30
    Temat: Centralny Rejestr Sprzeciwów
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Właśnie, jak w nim zaistnieć? (poza pobytem w szpitalu)

    Wg Ustawy o pobieraniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów:

    "Minister Zdrowia i Opieki Społecznej (...) określił, w drodze rozporządzenia,
    jednostkę organizacyjną prowadzącą centralny rejestr zgłoszonych sprzeciwów
    oraz sposób rejestracji sprzeciwów (...), a także sposób ustalenia istnienia
    pisemnego i ustnego oświadczenia."

    Czy ktoś może podać namiary na to rozporządzenie, a jeszcze lepiej
    praktyczny sposób na zgłoszenie sprzeciwu? Bo noszenie przy sobie podpisanego
    oświadczenia jest cokolwiek niepraktyczne...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2005-01-25 10:28:38
    Temat: Re: Centralny Rejestr Sprzeciwów
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 10:11:30 +0100, Dominik napisał(a):
    > Właśnie, jak w nim zaistnieć? (poza pobytem w szpitalu)

    Oddać się do natychmiastowej kremacji? :>

    MSPANC :)
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2005-01-25 15:07:52
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik" <D...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ct52g3$ee0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > podpisanego
    > oświadczenia jest cokolwiek niepraktyczne...

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ

    z dnia 1 października 1996 r.

    w sprawie centralnego rejestru zgłoszonych sprzeciwów na pobranie komórek,
    tkanek i narządów, sposobu
    rejestracji sprzeciwów oraz sposobu ustalania istnienia sprzeciwu w formie
    oświadczeń.

    http://42.pl/url/ayR

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 4. Data: 2005-01-26 08:49:43
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Użytkownik js napisał:

    > http://42.pl/url/ayR

    Wielkie dzięki, po nazwie firmy doszedłem już
    do:
    http://www.poltransplant.org.pl/Files_download/Sprze
    ciw_CRS.rtf

    (może jeszcze komuś się przyda).