  • 1. Data: 2005-01-25 08:57:17
    Temat: strony internetowe czy legalne?
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

    Interesuje mnie następująca sprawa: w internecie mozna znalezc wiele
    stron tzw. "hakerskich" na ktorych opisane sa metody wlamywania sie
    do komputerow czy taka strona istnieje legalnie? I czy np strona na
    ktorej ktos opisuje jak otworzyc zamki ,samochody itd tez bylaby
    legalna? Czy mozna tu sie bronic Art. 54. ust.1. KONSTYTUCJI RP
    który to mówi " Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich
    poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

    Dodatkowo zauwazylem na takich stronach przed kazdym artykułem
    dodatek w rodzaju" Tekst w celach edukacyjnych nie odpowiadam za
    skutki"

    Co sadzicie na ten temat? Prosze o odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-25 09:16:56
    Temat: Re: strony internetowe czy legalne?
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Użytkownik ciekawski napisał:

    > Interesuje mnie następująca sprawa: w internecie mozna znalezc wiele
    > stron tzw. "hakerskich" na ktorych opisane sa metody wlamywania sie
    > do komputerow czy taka strona istnieje legalnie?

    IMHO tak- jeśli nie namawia do czynu zabronionego.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2005-01-25 09:32:37
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 10:16:56 +0100, Dominik
    <D...@w...pl> wrote:

    >IMHO tak- jeśli nie namawia do czynu zabronionego.

    a jeśli autor strony napisze np. o włamychwaniu się do
    samochodów, ale pod spodem napisze , że nie wolno tego
    robić, że to jest przestępstwo itp... w każdym razie
    dobitnie wyjaśmi że on nie chce aby jego czytelnicy robili
    to czy tamto...

    czy to jest namawianie ?

  • 4. Data: 2005-01-25 09:54:20
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Użytkownik komar77r napisał:

> [...]
    > robić, że to jest przestępstwo itp... w każdym razie
    > dobitnie wyjaśmi że on nie chce aby jego czytelnicy robili

    Przede wszystkim- włamywanie się do _własnego_ samochodu
    czy komputera nie jest żadnym przestępstwem.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2005-01-25 10:08:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > robić, że to jest przestępstwo itp... w każdym razie
    > dobitnie wyjaśmi że on nie chce aby jego czytelnicy robili

    a jak myslisz ? :-)

    P.

  • 6. Data: 2005-01-25 10:21:24
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

    w takim ukladzie...
    Zalozmy ze opisze wam tutaj dokladny sposób wlamania i techniki
    kradziezy mercedesa i pod spodem napisze "wlamywanie jest
    zabronione ja nikogo nie namawiam , tekst w celach edukacyjnych i
    nie odpowiadam za skutki" to nikt mi nic nie moze zrobic??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-01-25 10:31:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zabronione ja nikogo nie namawiam , tekst w celach edukacyjnych i
    > nie odpowiadam za skutki" to nikt mi nic nie moze zrobic??

    nie moze,

    P.

    ps.
    ale mozesz miec gosci w domu :)

  • 8. Data: 2005-01-25 10:37:58
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

    > ps.
    > ale mozesz miec gosci w domu :)

    co masz przez to na mysli?? policję czy panów bez karków w czarnych
    skórzanych kurtkach lub dresach :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-01-25 10:38:57
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

  • 10. Data: 2005-01-25 11:06:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > co masz przez to na mysli?? policję czy panów bez karków w czarnych
    > skórzanych kurtkach lub dresach :)

    w sumei to polaczenie trzech przez ciebie wymienionych grup
    z nakazem prok. :-) bo mysle ze z czyms takim w takiej sytuacji problemu
    nie
    powinno byc .

    P.