  • 1. Data: 2004-12-21 21:43:16
    Temat: staże absolwenckie
    Od: "Simppo" <s...@v...pl>

    Witam. Mam pytanie dotyczące aktów prawnych szczegółowo regulujących
    przyznawanie stażów absolwentom. Konkretnie chodzi mi o to gdzie mogę
    znaleźć taki akt do ściągnięcia.

  • 2. Data: 2004-12-21 21:58:57
    Temat: Re: staże absolwenckie
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    Simppo <s...@v...pl> napisał(a):

    > Witam. Mam pytanie dotyczące aktów prawnych szczegółowo regulujących
    > przyznawanie stażów absolwentom. Konkretnie chodzi mi o to gdzie mogę
    > znaleźć taki akt do ściągnięcia.

    -------spytaj w PUP-ie

    pozdrawiam
    mk

  • 3. Data: 2004-12-22 08:51:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Kaiser Souza napisał(a):
> [...]
    http://www.1praca.gov.pl/praktykistaze.php

    Tu znajdziesz co nieco.

    Maddy wtrakcie poszukiwania stażysty których CHCIAŁBY zostać
    księgowym... wszyscy z nastawieniem "jak nie ma czegos lepszego to może
    byc księgowość"... szlag by to trafił

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-12-22 09:28:34
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > Maddy wtrakcie poszukiwania stażysty których CHCIAŁBY zostać
    > księgowym... wszyscy z nastawieniem "jak nie ma czegos lepszego to może
    > byc księgowość"... szlag by to trafił

    Ja bym bardzo reflektował... gdyby nie to, że już pracuję.

    Sasza

  • 5. Data: 2004-12-22 13:08:05
    Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info>

    witam !

    > Maddy wtrakcie poszukiwania stażysty których CHCIAŁBY zostać
    > księgowym... wszyscy z nastawieniem "jak nie ma czegos lepszego to może
    > byc księgowość"... szlag by to trafił

    chetnie bym skorzystal, tylko jaka miejscowosc :) cyferki to ja uwielbiam

    pozdrawiam ;)
    BlazejP
    b...@s...info

  • 6. Data: 2004-12-22 13:11:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Blazej Szymon Patrzalek napisał(a):
    > witam !

    > chetnie bym skorzystal, tylko jaka miejscowosc :) cyferki to ja uwielbiam

    Toruń ;-)

    Zainteresowany, to na priva.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk