  • 1. Data: 2004-12-21 17:08:06
    Temat: Serwis telefonow komorkowych
    Od: "Adrian" <a...@w...pl>

    Jest sobie sklep, komis w Warszawie w ktorym za sciagniecie simlocka
    zazyczono sobie 25zł.
    Przy mnie sciagnieto simlocka ale telefon sie nie właczył, oddano go do
    serwisu ja dostalem pokwitowanie
    jaki telefon jakie nr i ze naprawa to "simlock". Czekanie wydluzalo sie az
    wkoncu dostałem telefon ale
    rachunek sie powiekszyl przez skomlikowane upgready i downgready softu gdyz
    bylo to konieczne do
    uruchomienia telefonu. Telefon wczesniej był sprawny nowy, tylko, ze miał
    simlock. Przy sciaganiu
    nie poinformowano mnie, ze telefon moze ulec zniszczeniu i, ze ja za to bede
    placic. Co zrobic w sytuacji
    gdy cena za cos co zostalo spowodowane przez pracownika komisu wzrasta i ja
    za to mam płacic?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-21 17:20:40
    Temat: Re: Serwis telefonow komorkowych
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jest sobie sklep, komis w Warszawie w ktorym za sciagniecie simlocka
    > zazyczono sobie 25zł.

    Znam serwisy gdzie biora za to 10x wiecej.
    Zazwyczaj to punkty obslugi klienta danej sieci lub
    dealerzy z uprawnieniami do takich czynnosci.

    > Przy mnie sciagnieto simlocka ale telefon sie nie właczył,

    Bywa, szczegolnie gdy zajmuja sie tym tego typu "SERWISY"
    W normalnym serwisie, np. Nokii czy Ericsonna, zaplacisz konkretnie
    wieksze pieniadze ale nie stracisz gwarancji w ramach ktorej jeszcze
    Ci by moze soft wgraja za darmo.

    Cos za cos.

    > gdy cena za cos co zostalo spowodowane przez pracownika komisu wzrasta i ja
    > za to mam płacic?

    Przeciez oni zdjeli Ci SimLocka. Jesli zrobili to bez blogoslawienstwa
    producenta aparatu, to zasadniczo za Twoja zgoda i aprobata. A w takim
    wypadku zegnasz sie z gwarancja.

    To, ze wgrali Ci software i uruchomili telefon to dodatkowa usluga.

    Czyz nie?

    Chyba ze byles w Salonie NOKII czy innego SIEMENSA
    i tak Cie potraktowano.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-12-21 17:34:03
    Od: "Adrian" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czyz nie?
    >
    > Chyba ze byles w Salonie NOKII czy innego SIEMENSA

    Chyba sie mylisz. Na kwicie z powodu ktorego zabrali telefon jest napisane
    "simlock",
    a więc jesli zażada powiedzmy 50-100zł to bezpodstawnie bo wszystkie
    czynnosci ponad
    simlock są jego dobrą wolą :)
    Druga sprawa. Idziesz do serwisu z samochodem, serwis legalny ale nie jakis
    ASO tylko
    "Buda u Zenka". Dajesz do naprawy tlumik, ale nie mial specjalistycznego
    sprzetu
    wiec sruby odkrecal młotkiem i tlumik naprawił tylko, ze komputer zniszczył.
    Placisz i wracasz lawetą do domu?

  • 4. Data: 2004-12-22 10:58:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znam serwisy gdzie biora za to 10x wiecej.
    > Zazwyczaj to punkty obslugi klienta danej sieci lub
    > dealerzy z uprawnieniami do takich czynnosci.

    a ja znam strone na kgotreej sam sobie za darmo sciagniesz.

    P.

  • 5. Data: 2004-12-22 11:33:07
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > a ja znam strone na kgotreej sam sobie za darmo sciagniesz.

    Ale pewnie tylko kody do ściągnięcia simlocka z noki tam
    wygenerujesz , a tu serwis pewnie jakiegoś nec'a uszkodził.

    pozdr axell

  • 6. Data: 2004-12-22 12:28:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale pewnie tylko kody do ściągnięcia simlocka z noki tam
    > wygenerujesz , a tu serwis pewnie jakiegoś nec'a uszkodził.

    sporo telefonow jest, nie tylko nokia.

    P.

  • 7. Data: 2004-12-22 22:44:29
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > sporo telefonow jest, nie tylko nokia.

    Niektore starsze wymagaja ingerencji rowniez sprzetowej.

    Ja sie moge pochwalic strona na ktorej zdejmiesz blokade
    IMEI z telefonu i kupie innych rzeczy, potrzebnych developerom softu
    pod Microsoft Mobile for Smartphones, ale ze to niepopularne zjawisko
    w naszym kraju to odsylam do googla :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com