  • 11. Data: 2005-01-22 17:17:01
    Temat: Re: sprzedaż biletów (konik), co na ten temat prawo ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel Kozik wrote:

    > ale jeśli odsprzeda je bez zysku wykroczneia nie popełni.

    Przepis jest dość jasny - nabywasz _w__celu_ odsprzedaży z zyskiem (tzn.
    jesteś 'konikiem'): popełniasz wykroczenie.

    W każdym innym przypadku - jesteś 'czysty'.

  • 12. Data: 2005-01-22 17:30:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "franz" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co masz na myśli ?

    Nie przesadzaj. Myślenie go przerasta.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-01-22 17:34:40
    Od: lukasz_p <a...@...sygnaturce.com.albo.i.nie>

    Użytkownik franz napisał:

    > Hmmm jest wątpliwa owszem, ale można założyć, że w momencie
    > podejmowania próby wygrania zakładam, że nie wykorzystam wygranej
    > osobiście tylko sprzedam. W tym momencie powyższe stwierdzenie chyba jest
    > adekwatne.

    Naciagasz ;-)

    Czy slyszales kiedykolwiek o koniku, ktory bilety wygrywa w konkursie
    radiowym?

    --
    pozdrawiam, lukasz

  • 14. Data: 2005-01-22 17:41:30
    Od: "franz" <f...@o...pl>

    > Czy slyszaleś kiedykolwiek o koniku, ktory bilety wygrywa w konkursie
    > radiowym?

    Masz rację trochę naciągam, czyli wg Ciebie jak rozumiem cały problem
    nie podchodzi pod ten paragraf z powodu braku "nabycia w celu odsprzedazy z
    zyskiem",
    czyli całość działań jest legalna. Tak?

    Pozdrawiam
    franz

  • 15. Data: 2005-01-22 17:59:45
    Od: lukasz_p <a...@...sygnaturce.com.albo.i.nie>

    Użytkownik franz napisał:

    > Masz rację trochę naciągam, czyli wg Ciebie jak rozumiem cały problem
    > nie podchodzi pod ten paragraf z powodu braku "nabycia w celu odsprzedazy z
> [...]

    Tak... ale:

    (biorac pod uwage Twoj pierwszy post w tej sprawie)

    - jesli akurat wygrales jakis bilet na cos i chcesz go sprzedac, prosze
    bardzo
    - jesli zostalbys zlapany przed jakas impreza z dwudziestoma biletami,
    ktore probowalbys sprzedawac ludziom, to tlumaczenie "wygralem w
    konkursie" jest malo wiarygodne

    --
    pozdrawiam, lukasz

  • 16. Data: 2005-01-22 18:09:50
    Od: "franz" <f...@o...pl>

    wiadomości news:csu1q9$hb1$1@opal.futuro.pl...

    > Przepis jest dość jasny - nabywasz _w__celu_ odsprzedaży z zyskiem (tzn.
    > jesteś 'konikiem'): popełniasz wykroczenie.
    >
    > W każdym innym przypadku - jesteś 'czysty'.

    Czy to jest odpowiedź na mój repost z 17:34 ?

  • 17. Data: 2005-01-22 18:25:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > co masz na myśli ?

    2 wykluczajace sie wypowiedzi

    P.

  • 18. Data: 2005-01-22 18:26:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie przesadzaj. Myślenie go przerasta.

    nudzi Ci sie trollu?

  • 19. Data: 2005-01-22 22:12:06
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-22 17:47 :

    >Faktycznie jeśli ktoś zakupi bilet w kasie po np. 20PLN i odsprzeda go
    >również za 20PLN to jego zysk jest zerowy, więc w myśl tego przepisu
    >jest OK.

    A jeśli nabędę bilet za 20 zł i sprzedam za 20 zł i doliczę opłatę 50 zł
    za to, że stałem w deszczu i czekałem na tę osobę, która odkupiła?
    w.