  • 1. Data: 2005-01-22 12:54:12
    Temat: zielona karta
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Wczoraj dostałem propozycję "otrzymania " zielonej karty.Trzeba wypełnić
    parę rubryk no i oczywiście podac NR karty kredytowej i PIN .Radzę uważać
    no chyba ,że ktoś bardzo chce zasilic konto oszustów

    http://www.usafis.org/faq/index.asp?af=yhc_pl_geocit
    ies_pop_fore_pl&language=polish
    https://www.usafis.org/masterssl/index.asp

    To strony oszustów
    JanuszHr

  • 2. Data: 2005-01-22 13:57:08
    Temat: Re: zielona karta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janusz wrote:
    > Wczoraj dostałem propozycję "otrzymania " zielonej karty.Trzeba wypełnić
    > parę rubryk no i oczywiście podac NR karty kredytowej i PIN .Radzę uważać
    > no chyba ,że ktoś bardzo chce zasilic konto oszustów

    Ktoś, kto jest aż tak głupi, IMHO zasługuje na oskubanie ;)

  • 3. Data: 2005-01-22 21:37:30
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl>

> [...]
    > parę rubryk no i oczywiście podac NR karty kredytowej i PIN .Radzę uważać
    > no chyba ,że ktoś bardzo chce zasilic konto oszustów

    W ktorym miejscu prosza o PIN?? Nie moge znalezc...

  • 4. Data: 2005-01-22 22:01:17
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 22:37:30 +0100, Marcin Hładyszowski napisał(a):

    ies_pop_fore_pl&language=polish

    > W ktorym miejscu prosza o PIN?? Nie moge znalezc...

    Przejdź dalej to zobaczysz.Tam gdzie chca Nr karty
    JanuszHr

  • 5. Data: 2005-01-22 22:08:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Janusz wrote:

    > Przejdź dalej to zobaczysz.Tam gdzie chca Nr karty

    Czy przypadkiem nie pomylił ci się security code z PINem?

    Jak dla mnie to firma, która zarabia no pośrednictwie.
    Coś co można zrobić samemu za darmo, może też kupić za 39 dolarów.
    Wybór należy do frajerów.

  • 6. Data: 2005-01-23 09:53:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przejdź dalej to zobaczysz.Tam gdzie chca Nr karty

    Doszedłem dość daleko i niegdzie nie widzę.

  • 7. Data: 2005-01-23 09:56:55
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl>

    ies_pop_fore_pl&language=polish

    > Przejdź dalej to zobaczysz.Tam gdzie chca Nr karty

    No przeszedlem i jakos nie widze... Widze, ze chca numer karty i security
    code. Oba sa na karcie. Oba numery sa potrzebne przy transakcjach przez
    internet. PINu nigdzie ode mnie nie chcieli...