  • 1. Data: 2005-01-22 09:29:13
    Temat: TELE 2
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Ja mam takie pytanko. Bo nie daje mi to spokoju. Jak myslicie.. czy firma
    TELE 2 ma zgode Telekomunikcji Polskiej na wykorzystanie jej nazwy w swoich
    reklamach? Przeciez we wszystkich reklamach mowia, ze "U nas jest taniej niz
    w TP S.A.". Jakos nie wierze, ze TP S.A. dala zgode konkurencji na
    reklamowanie, ze sa drozsi. A wykozystanie nazwy firmy bez jej zgody jest
    chyba sprzeczne z prawem.

  • 2. Data: 2005-01-22 09:36:33
    Temat: Re: TELE 2
    Od: scream <n...@p...pl>

    Ajgor napisał(a):
> [...]
    > w TP S.A.". Jakos nie wierze, ze TP S.A. dala zgode konkurencji na
    > reklamowanie, ze sa drozsi. A wykozystanie nazwy firmy bez jej zgody jest

    nie jest niezgodne z prawem, jest dozwolone
    poczytaj o reklamie porównawczej

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-01-23 09:43:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości

    Podstawowe pytanie, to z czego by miał wynikać obowiązek uzyskania takiej
    zgody?

  • 4. Data: 2005-01-24 09:20:14
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

> [...]
    > w TP S.A.". Jakos nie wierze, ze TP S.A. dala zgode konkurencji na
    > reklamowanie, ze sa drozsi. A wykozystanie nazwy firmy bez jej zgody jest

    A czy to Twój kłopot?

    Kiedyś, kilka lat temu, w jednej z poznańskich, a w zasadzie wielkopolsich
    stacji radiowych była reklama eurocash i makro. Treść reklamy była mniej
    więcej taka:
    (to oczywiście prykład)
    "kukurydza pudliszki 200 gram, w eurocash 3,59, zł. W Macro a ż o 45 groszy
    drożej!!!...puszka pepsi w eurocash 1,50 zł, w makro aż o 30 groszy
    drożej!!!" itd, co chwilę mowa o innych produktach i porównanie dowodzące,
    że w macro cash & carry jest sporo drożej. Macro oczywiście pozwało
    ówczesnego włąściciela Euro cash-u -Jeronimo Retail Activity Polska
    (dzisiejszy Jeronimo Martins, właściciel biedronek), ale przegrało.

  • 5. Data: 2005-01-24 10:02:28
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "remeeq" napisał w wiadomości

    > A czy to Twój kłopot?

    Oczywiscie ze nie moj :) Po prostu nie dawalo mi to spokoju. Tylko w takim
    razie dlaczego w reklamach proszkow do prania pokazuja "Inny proszek",
    "Zwykly proszek" itd? Za duzo by mieli do wymieniania "Innych proszkow"? :)

  • 6. Data: 2005-01-24 19:52:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Ajgor napisał(a):
> [...]
    > "Zwykly proszek" itd? Za duzo by mieli do wymieniania "Innych proszkow"? :)

    art.16 ust.3 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

    KG

  • 7. Data: 2005-01-25 09:43:43
    Od: "Konrad Grudzinski" <g...@s...com.pl>

> [...]
    > razie dlaczego w reklamach proszkow do prania pokazuja "Inny proszek",
    > "Zwykly proszek" itd? Za duzo by mieli do wymieniania "Innych proszkow"?

    Reklama porownawcza jest dozwolona, ale nikt sie za to nie bierze, bo to
    sliska sprawa. Zreszta jakis czas temu byla chyba reklama Dosi mowica, ze to
    proszek tanszy, a ma takie same skladniki jak Vizir ( widzialem tylko raz )
    widocznie lepiej bylo sciagnac niz brac sie za lby.

    Pozdrawiam,
    KG