  • 1. Data: 2005-01-22 13:12:42
    Temat: prosze o pomoc
    Od: domino<e...@b...com>

    Czy moge postawic prowizoryczna sciana miedzy czescia strychu uzywana przez
    wspolwlasciciela a czescia uzywana przeze mnie na podstawie umowy quoad usum.On
    posiada mozliwosc wejscia na swoja czesc przebijajac sciane w miejscu gdzie
    byly drzwi w przeszlosci laczace drugi strych ktory tez uzywa?
    Ja przechowuje rzeczy na czesci strychu przeze mnie uzywanej i on tez chce to
    robic na swojej czesci mimo, ze ma drugi strych do wylacznego uzytku. Nie
    chcialabym w przyszlosci miec klopotow i byc posadzana o kradziez itp. Do tej
    pory otwieralam mu strych na kazde zawolanie mimo, ze nic tam nie
    przechowuje.Obecnie on zalozyl druga klodke i teraz sa dwie, uwazajac, ze ma
    prawo przechodzic przez czesc ktora jest fizycznie wylaczona do wylacznego
    mojego uzytku.Czy ktos moze doradzic mi co w takiej sytuacji mam zrobic?
    dziekuje z gory za porade

    -> http://usenet.pomocprawna.info