  • 11. Data: 2005-04-01 12:13:48
    Temat: Re: sposób na wymiganie się od mandatu?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 1 Apr 2005 09:05:10 +0200,
    Marek mszyma Szymański <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl> screamed:
    > Chyba jeszcze ciekawiej byloby, gdybyscie jezdzili
    > tego dnia razem lub na zmiane, nie pamietali ktory
    > akurat o godzinie "zdjeciowej" byl za kierownica
    > i kazdy z Was stwierdzilby: "To ja prowadzilem".
    > Wtedy Policja/Sad tez ma niezly dylemat.

    Ale jesli ten pierwszy powiedzialby 'To ja prowadzilem', to nie pytaliby
    juz tego drugiego. Nieprawdaz? <:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 14:13:14 user up 10568 days, 2:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    necrophelia, n.: Dead boring.

  • 12. Data: 2005-04-01 12:56:20
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > No to ciekawe ... bo skoro nie mozna udowodnic winy, to dlaczego
    > wskazuje sie winnego, ktoremu NIE DA SIE udowodnic winy ? ;-)

    Wlasciciel pojazdu ma obowiazek poinformowac kto prowadzil pojazd. Sankcja
    za niewypelnienie tego obowiazku moze byc grzywna (art 65 par 2 kw)

  • 13. Data: 2005-04-01 12:56:56
    Od: Marek mszyma Szymański <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <...kielce.pl> napisał
    > Ale jesli ten pierwszy powiedzialby 'To ja prowadzilem', to nie pytaliby
    > juz tego drugiego. Nieprawdaz? <:
    Pierwszy mówi:
    Wie pan, moze ja, ale wezwijmy współwłaściciela,
    może on lepiej pamięta.
    I już we dwójkę zaczynają przekonywać, każdy o własnej winie...
    Co wtedy?
    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymański, Gdynia

  • 14. Data: 2005-04-01 12:57:16
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek mszyma Szymański" <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:d2jgcf$10m$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > może on lepiej pamięta.
    > I już we dwójkę zaczynają przekonywać, każdy o własnej winie...

    Kto pierwszy przyjmie mandat ten lepszy ;)

  • 15. Data: 2005-04-01 15:52:52
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > Wlasciciel pojazdu ma obowiazek poinformowac kto prowadzil pojazd. Sankcja
    > za niewypelnienie tego obowiazku moze byc grzywna (art 65 par 2 kw)

    No przecież wskazał. Powiem więcej, nawet obaj właściciele wskazali:-). Wiec
    niby za co ta grzywna? Nigdzie nie jest napisane ze musza cos komuś
    udowodnić . Od tego jest Policja. A ze jest nie udolna i nie potrafi tego
    zrobić to już nie jest problem właściciela pojazdu.

    Pozdrawiam

    Sate

  • 16. Data: 2005-04-01 16:33:12
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > to zależy od sędziego,
    > jak się wkurzy i mu sie będzie chciało.
    > nikt nie lubi byc robiony w jajo

    A dlaczego miałby się wkurzać? Sędzia jest zawodowym prawnikiem, wiec wie, ze
    oskarżony ma prawo w swojej obronie kłamać i mataczyć do woli. I o ile nie
    obraza sadu, kłamie na tyle inteligentnie, ze nie można mu udowodnić kłamstwa
    to raczej jest ok.
    Pewnie że zawsze można trafić na jakiegoś nawiedzonego sędziego, ale to raczej
    mało prawdopodobne

    Pozdrawiam

    Sate

  • 17. Data: 2005-04-01 17:21:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 1 Apr 2005 17:52:52 +0200,
    Sate <s...@o...pl> screamed:
> [...]
    > udowodnić . Od tego jest Policja. A ze jest nie udolna i nie potrafi tego
    > zrobić to już nie jest problem właściciela pojazdu.

    No to skoro obaj prowadzili w tym czasie - oboje powinni dostać mandat ((-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 19:21:32 user up 10568 days, 7:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I have been dying since the day I was born.

  • 18. Data: 2005-04-01 19:42:35
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No to skoro obaj prowadzili w tym czasie - oboje powinni dostać mandat ((-;

    Wiesz, ze to niemozliwe ... i na tym polega paradoks tej sytuacji. Co
    moze zrobic sąd w przypadku, gdy zaden z wspolwlascicieli sie nie
    przyzna, albo gdy przyzna sie wiecej niz jedna osoba ?

    PO PROSTU NIC NIE MOZE ZROBIC.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2005-04-05 08:54:23
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wlasciciel pojazdu ma obowiazek poinformowac kto prowadzil pojazd. Sankcja
    > za niewypelnienie tego obowiazku moze byc grzywna (art 65 par 2 kw)

    No oki ... ale co to ma wspolnego z mandatem ?