  • 1. Data: 2005-03-31 21:28:00
    Temat: problem z mieszkaniem !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Temat jest taki że ... mój brat mieszkał u jednego pana
    w mieszkaniu sam i sam opłacał wszystkie rachunki.
    Rachunki przychodziły na właściciela mieszkania a
    mój brat ja płacil bo w końcu tam mieszkał .
    Teraz mieszkanie jest zadłóżone na ponad 2000zł a mój brat sie
    wymeldował ! Czy w przyszłości może być scigany przez komornika za
    nieuregulowane płatności czy tylko własciciel
    mieszkania na którego przychodziły faktury , bedzie miał problemy ??

    Pzdr.
    Nikon

  • 2. Data: 2005-03-31 21:36:37
    Temat: Re: problem z mieszkaniem !!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:
> [...]
    > nieuregulowane płatności czy tylko własciciel
    > mieszkania na którego przychodziły faktury , bedzie miał problemy ??

    za rachunki Kowalskiego odpowiada Kowalski, a nie Iksiński.
    Pytanie jaka umowa była pomiędzy Kowalskim a Iksinskim?

  • 3. Data: 2005-03-31 22:02:17
    Temat: Odp: problem z mieszkaniem !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d2hqh5$e79
    > za rachunki Kowalskiego odpowiada Kowalski, a nie Iksiński.
    > Pytanie jaka umowa była pomiędzy Kowalskim a Iksinskim?

    Kowalski dogadał sie tylko z Iksinskim ze za 5000zł odstapi mu mieszkanie !
    Mieszkanie jednak nie zostalo przepisane z Kowalskiego na Iksinskiego
    i faktury po wielu latach nadal na Kowalskiego przychodza !
    Mój brat - Iksinski sie wyprowadzil a wlascicielem jest nadal Kowalski i to
    chyba tylko Kowalski bedzie odpowiadal za zalegle rachunki ??
    chyba sie nie myle ??

    Nikon

  • 4. Data: 2005-03-31 22:19:43
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > za rachunki Kowalskiego odpowiada Kowalski, a nie Iksiński.
    > Pytanie jaka umowa była pomiędzy Kowalskim a Iksinskim?

    No nie do konca, bo za zalegly czynsz i inne zalegle oplaty odpowiada ja
    solidarnie najemca i mieszkajace z nim stale pelnoletnie osoby (ale tylko
    nalezych za okres ich zamieszkiwania).

  • 5. Data: 2005-03-31 22:26:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Heming wrote:

    > No nie do konca, bo za zalegly czynsz i inne zalegle oplaty odpowiada ja
    > solidarnie najemca i mieszkajace z nim stale pelnoletnie osoby (ale tylko
    > nalezych za okres ich zamieszkiwania).

    czynsz wynikajcy z umowy najmu pomiedzy Iksinskim, ktory tam mieszka a
    Kowalskim, ktory jest wlasicicelem mieszkania.
    Czynsz Kowalskiego w stosunku do spółdzielni mieszkaniowej nie obhcodzi
    Iksinskiego ani trochę.
    To samo rachunki Kowalskiego w stosunku do dostawców mediów.

  • 6. Data: 2005-03-31 22:34:53
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > Iksinskiego ani trochę.
    > To samo rachunki Kowalskiego w stosunku do dostawców mediów.

    Jaki jest tytul prawny do tego lokalu tego przeciez nie wiemy.

  • 7. Data: 2005-03-31 22:38:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Heming wrote:

    > Jaki jest tytul prawny do tego lokalu tego przeciez nie wiemy.

    z pierwszego postu wynika raczej, ze cicha umowa i pieniadze z reki do reki.
    A jak sie stusunki popsuly, to teraz kazdy szuka haka.

  • 8. Data: 2005-04-01 14:42:54
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    pisząc krótko to sprawa wygląda tak
    -pisemna umowa dot. przepisania mieszkania za kwotę .....
    -mieszkanie nie przepisane , pieniądze skasowane(czyli nie wywiązanie sie z
    umowy)
    -zaległe faktury Kowalskiego bo mieszkania nie przepisał i nadal na niego
    przychodziły
    -mieszkanie zadłużone , Kowalski nadal włascicielem a Iksinki sie wymeldowal
    :-)
    Ja jestem pewny że Iksinski nie odpowie za zaległe płatności bo ....
    formalnie Kowalskiego mieszkanie i jego zaległości !

    Nikon

  • 9. Data: 2005-04-01 21:12:25
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Nikon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pisząc krótko to sprawa wygląda tak
    > -pisemna umowa dot. przepisania mieszkania za kwotę .....

    Może jednak napiszesz co rozumiesz pod pojęciem przepisania?
    Bo jak sprzedaz to musi byc notarialnie.Ale za 5000?

> [...]
    > umowy)
    > -zaległe faktury Kowalskiego bo mieszkania nie przepisał i nadal na niego

    No jak nie sprzedał to Iksińskiemu nioc do nie swoich rachunków.
    Chyba że była umowa najmu która coś o tych rachunkach mówiła.

    > :-)
    > Ja jestem pewny że Iksinski nie odpowie za zaległe płatności bo ....
    > formalnie Kowalskiego mieszkanie i jego zaległości !

    No nie tylko formalnie ale i faktycznie.