  • 1. Data: 2005-03-31 21:01:07
    Temat: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem ....
    ktoś na allegro zarejstrował sie i dokonuje zakupów.
    w rejstracji podał moje dane !
    Jeśli najde pana oszusta jakie mogą go czekać konsekwencje ??

    Pozdrawiam
    Nikon

  • 2. Data: 2005-03-31 21:29:21
    Temat: Re: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:
> [...]
    > w rejstracji podał moje dane !
    > Jeśli najde pana oszusta jakie mogą go czekać konsekwencje ??

    Dosyć spore.
    Po pierwsze przespaceruj się na policję, po drugie powiadom o tym allegro.

  • 3. Data: 2005-03-31 21:30:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Nikon napisał(a):
    > ktoś na allegro zarejstrował sie i dokonuje zakupów.
    > w rejstracji podał moje dane !

    dosyc ciezko tego dokonac, gdyz zeby moc kupowac/sprzedawac, musisz
    wpisać kod ktory allegro wysyla zwyklym listem na adres podany przy
    rejestracji - czyli Twoj adres :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-03-31 21:34:43
    Temat: Odp: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik scream <n...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d2hq0t$t97$...@n...onet.pl...

    > dosyc ciezko tego dokonac, gdyz zeby moc kupowac/sprzedawac, musisz
    > wpisać kod ktory allegro wysyla zwyklym listem na adres podany przy
    > rejestracji - czyli Twoj adres :)

    nieprawda , zakupy mogę dokonywać bez aktywacji konta na allegro a
    następnie jeśli zecyduje sie na sprzedawanie na aukcji muszę aktywować konto
    !!

    Bez aktywacji niczego nie sprzedam lecz bez problemu kupie i tak sie też
    dzieje
    w moim przypadku !!

    Nikon

  • 5. Data: 2005-03-31 21:36:06
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d2hq3h$e79$...@i...gazeta.pl...
    > Dosyć spore.
    > Po pierwsze przespaceruj się na policję, po drugie powiadom o tym allegro.

    allegro już wie i czekam na odpowiedz od nich z numerem IP komputera ,
    który sie zarejstrował z moimi danymi !!

    Nikon

  • 6. Data: 2005-03-31 21:38:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > dosyc ciezko tego dokonac, gdyz zeby moc kupowac/sprzedawac, musisz wpisać
    > kod ktory allegro wysyla zwyklym listem na adres podany przy rejestracji -
    > czyli Twoj adres :)

    nieprawda, zakupy moze dokonywac nie majac wpelniaktywnego konta, o ile
    pamietam, to nie
    moze wtedy sprzedawac.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-03-31 22:06:48
    Temat: Re: Odp: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:
> [...]
    >

    > allegro już wie i czekam na odpowiedz od nich z numerem IP komputera ,
    > który sie zarejstrował z moimi danymi !!

    no ty to się raczej nie doczekasz, bo oni ci nie wyślą.
    wyślą jak policja o niego poprosi.

  • 8. Data: 2005-03-31 22:12:15
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > konto
    > !!
    >
    > Bez aktywacji niczego nie sprzedam lecz bez problemu kupie i tak sie też

    czyli ktos kupuje placi a towar leci do ciebie do domu?:) tez tak chce :)
    chyba ze kolega podszywacz wysyla inny adres pocztowy dostarczenia paczki do
    kontrahentow
    zglos na policje i tyle

  • 9. Data: 2005-03-31 22:51:55
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 31.03.2005 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > dosyc ciezko tego dokonac, gdyz zeby moc kupowac/sprzedawac, musisz
    > wpisać kod ktory allegro wysyla zwyklym listem na adres podany przy
    > rejestracji - czyli Twoj adres :)

    Ktory AFAIK potem bez problemu mozna zmienic.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 10. Data: 2005-03-31 22:55:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Ktory AFAIK potem bez problemu mozna zmienic.

    potem to juz nie ma znaczenia, chodzi o to, ze na poczatku ma sie
    jakiekolwiek prawdziwe dane sprzedawcy, skoro list odebrał.
    I ten adres dostaje policja w razie czego.