  • 1. Data: 2005-03-31 20:25:20
    Temat: platny parking i dane osobowe
    Od: "antec" <w...@o...pl>

    mam pytanko: co moze zrobic "wlasciciel" parkingu
    znajac tylko numer rejestracyjny pojazdu ... pare razy
    pozwolilem sobie zaparkowac gdzies na platnym
    niestrzezonym ale takim gdzie oplata nie jest pobierana
    przy wjezdzie i wyjezdzie (trzeba sie samemu pofatygowac)
    - raz zabrali mi (oni albo abonamentowiec ktorego podparkowalem)
    kawalek mojego samochodu zeby zmusic mnie do pojscia
    do budki ale wkurzyli mnie tak, ze nie mialem zamiaru z nimi rozmawiac.
    Drugi raz pracownik pofatygowal sie do mnie - wyzwal mnie od
    cwaniaczkow i zapytal rachunek czy faktura ... tez zignorowalem ...

    Poniewaz samochod nie jest moj mam pytanie czy moga
    dopasc wlasciciela znajac tylko numer i nie mogac znac
    dokladnego czasu parkowania (wiedza tylko, ze ktos kogos
    podparkowal jesli abonamentowiec przyjdzie do nich i powie).
    nie chodzi o parking z parkomatem i straz miejska tylko
    o prywatna firme zarzadzajaca jakims kawalkiem ...
    moga dotrzec do wlasciciela samochodu ? wlasciciel
    samochodu moze mnie nie wskazac ?

    thanks

  • 2. Data: 2005-03-31 20:34:53
    Temat: Re: platny parking i dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "antec" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Za każdym razem wyłudzasz usługę udostępnienia miejsca parkingowego, co
    w konsekwencji może doprowadzić do złożenia zawiadomienia. Potem mandat,
    albo sąd grodzki. No i własciciel nie tyle musi powiedzieć kto parkował,
    cóż zapłacić za parking. W końcu jego samochód tam stał. Nie jest
    chwilowo istotne, kto go tam "położył". Co więcej parking ma prawo
    zastosowania zastawu na rzeczy danej mu na przechowanie. Mogą Ci założyć
    po prostu buta.

  • 3. Data: 2005-03-31 20:42:34
    Od: "antec" <w...@o...pl>

> [...]
    > chwilowo istotne, kto go tam "położył". Co więcej parking ma prawo
    > zastosowania zastawu na rzeczy danej mu na przechowanie. Mogą Ci założyć

    dzieki ... w cala sprawe wdalem sie nieco przez nieuwage ...
    myslalem, ze jak abonamentowiec zostawia bez podniesionej blokady
    to znaczy, ze jest wolne ...

  • 4. Data: 2005-04-01 10:47:08
    Temat: Odp: platny parking i dane osobowe
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > dzieki ... w cala sprawe wdalem sie nieco przez nieuwage ...
    > myslalem, ze jak abonamentowiec zostawia bez podniesionej blokady
    > to znaczy, ze jest wolne ...
    >
    > gratuluję logicznego myslenia
    wiesz ja czasem nie zamykam wynajmowanego mieszkania
    to znaczy że jest wolne?
    to znaczy że kiedyś mogę tam zastać rumuna z 10 dzieci?