  • 1. Data: 2004-07-06 21:13:34
    Temat: spolka komandytowo-akcyjna
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    Czy spolka komandytowo - akcyjna ma osobowosc prawna? Bo niektore
    zrodla podaja ze ma, inne ze nie ma, inne ze jest ulomna osoba prawna.

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-07-06 21:36:02
    Temat: Re: spolka komandytowo-akcyjna
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> naskrobał/a w

    > Czy spolka komandytowo - akcyjna ma osobowosc prawna?

    Nie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    If you don't like the news, go out and make some.

  • 3. Data: 2004-07-07 07:23:27
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 23:36:02 +0200, Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    wrote:

    >Nie.

    Czy slusznie sadze, ze nie bylo tej spolki w kodeksie handlowym? Czy
    to znaczy ze nie istnialy takie w Polsce przed wejsciem w zycie
    kodeksu spolek handlowych?

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 4. Data: 2004-07-07 10:07:12
    Temat: Odp: spolka komandytowo-akcyjna
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Uż> Czy slusznie sadze, ze nie bylo tej spolki w kodeksie handlowym? Czy
    > to znaczy ze nie istnialy takie w Polsce przed wejsciem w zycie
    > kodeksu spolek handlowych?

    Slusznie. A i obecnie nie ma wiele takich spólek, prawde mówiac nie
    slyszalem o zadnej, by powstala.

    brett

  • 5. Data: 2004-07-07 16:28:41
    Temat: Re: Odp: spolka komandytowo-akcyjna
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Wed, 7 Jul 2004 12:07:12 +0200, "brett" <b...@i...com.pl>
    wrote:

    >Slusznie. A i obecnie nie ma wiele takich spólek, prawde mówiac nie
    >slyszalem o zadnej, by powstala.

    Mi sie zdawalo ze slyszalam ale sprawdzilam i sie okazalo ze to spolka
    komandytowa byla :)

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 6. Data: 2004-07-08 15:49:27
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Slusznie. A i obecnie nie ma wiele takich spólek, prawde mówiac nie
    > slyszalem o zadnej, by powstala.

    Było kilka. Jak wykładowcy je omawiali 2 lata temu to powiedzieli ze z 6 czy
    8, z czego kilka w likwidacji. Źródło: dr Modrzejewski wydział prawa i
    administracji UW.

    m.