  • 1. Data: 2004-07-06 19:13:56
    Temat: wymazanie wpisu o karze z KRK....
    Od: "Grzegorz" <j...@o...pl>

    Witam.

    Dostałem ofertę pracy w pewnej firmie, wszelkie wymagania stawiane przez
    pracodawcę spełniam, niestety zarządano ode mnie zaświadczenia o niekaralności.
    Problem w tym że parę lat temu, w przypływie młodzieńczej głupawki dopuściłem
    się występku za który zostałem ukarany karą pozb. wolności na pól roku w
    zawieszeniu na lat 3. Okres karencji zakończył się 3 lata temu.
    Pytanie - czy wpis o karze został "automatycznie" usunięty i mogę bez obaw
    pobrać wniosek o niekaralności. Jeśli nie, to ile trwa procedura "wymazania" (na
    mój wniosek) wpisu o karalności z KRK.
    Bardzo zależy mi na czasie !!!

    Z góry dziekuję za pomoc

    Grzegorz G.

  • 2. Data: 2004-07-07 07:54:01
    Temat: Re: wymazanie wpisu o karze z KRK....
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

> [...]
    niekaralności.
    . Jeśli nie, to ile trwa procedura "wymazania" (na

    Wykazywany jest automatycznie. Po trzech latach raczej nie powinno być
    problemu.
    Jeżeli zależy na czasie to jak najszybciej do Sądu Okręgowego z 50 zł w
    kieszeni.

    --
    Pzdr.

    Marek