  • 11. Data: 2007-04-15 21:05:31
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa - ktos podprowadza wode
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    jest jeszcze cos takiego naj magnes neodymny
    jesli którys z lokatórów połozył takowy na liczniku to on zwyczajnie sie nie
    obraca ale woda przez licznik przepływa
    nie potrzeba żadnych obejść ani wielkiego kombinowania
    wystarczy ze sie go zwyczajnie zdejnie i slady kradzieży znikaja
    a za róznice płaci cały budynek - bo spółdzielnia rozlicza wg głownego
    licznika pobór - a pobrana a nie wykazana róznce rozdziela na wszytkich
    userów wody - wg mnie to normalne zjawisko
    jesli w budynku kilka osób liczników nie ma to ci z licznikami poprostu
    obciązaja tych bez licznika bo zatrzymuja licznik magnesem
    2 kolesi u nas próbowało i teraz maja klopoty za kradzież wody

  • 12. Data: 2007-04-15 21:16:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 23:05:31 +0200, Neo napisał(a):

    > jest jeszcze cos takiego naj magnes neodymny

    neodymowy jeśli już

    > wystarczy ze sie go zwyczajnie zdejnie i slady kradzieży znikaja

    nie znikają, da się to spokojnie wykryć
    druga sprawa, że jeśli ktoś "mieszka" i nie zużywa wody, to sprawa jest
    podejrzana i musiałby być kompletnym idiotą żeby tak postępować

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-04-16 21:00:33
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > ale bez przesady, ile może umknąc litrów wody w ten sposób. Nie ma sansu
    > na
    > grupie bawić się w statystyki, ale nie wierzę aby wykapać mogło tak,
    > wiecej
    > jak kilkanaście litrów / miesiąc biorąc pod uwage, że wszyscy lokatorzy
    > (ok.
    > 40 mieszkan) mają do wymiany uszczelki:). Nie chodzi o takie male ilości.

    oj zdziwilbys sie. Moze wykapac nawet metr szescienny na dobe...

  • 14. Data: 2007-04-16 22:54:15
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    > neodymowy jeśli już

    słyszałem a nie widziałem

    > nie znikają, da się to spokojnie wykryć

    bez dodatkowych narzedzi nie da sie
    > druga sprawa, że jeśli ktoś "mieszka" i nie zużywa wody, to sprawa jest
    > podejrzana i musiałby być kompletnym idiotą żeby tak postępować

    sądze ze wystarczy miec magnes prze 20 dni w miesiacu a pozostałem 10 dni
    zdjac
    wtedy zurzycie jest ale małe
    cholera sam bymtak własnei zrobił

  • 15. Data: 2007-04-17 00:46:53
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Tyle osob nie placi podatkow, wiec zeby straty panstwa wyrownac, to kazdy
    legalnie placacy dolozy sie dodatkowo po zaplaceniu podatkow.

    Poprostu to jest zlodziejstwo ze strony spoldzielni. Te straty powinny byc juz w
    cene wliczone i bylby spokoj, a dodatkowe wyciaganie lapy po wasze pieniadze
    ludzie.

    Czemu placicie? Przeciez umowe macie na zaplate za wode wg stanu licznika i
    tyle. Jak macie w umowie, ze bedizecie placic wg licznika domowego + bedizecie
    za roznice miedzy glownym licznikiem placic, to macie placic, bo taka umowe
    podpisaliscie. Czy ktos was zmuszal do podpisywania takiej umowy?

    Przeciez nie trzeba miec wody w mieszkaniu od spoldzielni. Zawsze mozna studnie
    wykopac na swojej dzialetce i wozic wode w wiadrach.

  • 16. Data: 2007-04-17 07:00:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:4623e3dd@news.home.net.pl
    użytkownik *Jacek P. Urbanowicz* napisał(a):

    > oj zdziwilbys sie. Moze wykapac nawet metr szescienny na dobe...

    Tylko że taka ilść to już jest grubo ponad próg zadziałania wodomierza i
    będzie zliczana.

    --
    Big Jack
    //////

  • 17. Data: 2007-04-17 11:13:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 00:54:15 +0200, Neo napisał(a):

    > słyszałem a nie widziałem

    To nie wypowiadaj sie na tematy, o których nie masz pojęcia...

    > bez dodatkowych narzedzi nie da sie

    Bez jakichkolwiek narzędzi. Na dobrą sprawe wystarczy zwykły śrubokręt.

    EOT

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2007-04-17 19:05:09
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    > Bez jakichkolwiek narzędzi. Na dobrą sprawe wystarczy zwykły śrubokręt.

    ?? ze niby jak ??
    srubokret do czego ?
    chciałbym abys rozwinął myśł gdzyż interesują mnie rózne rzeczy typu
    makgajwer

  • 19. Data: 2007-04-17 21:10:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 21:05:09 +0200, Neo napisał(a):

    > ?? ze niby jak ??

    normalnie

    > srubokret do czego ?

    do sprawdzenia czy na liczniku wisiał magnes neodymowy, czy nie

    > chciałbym abys rozwinął myśł gdzyż interesują mnie rózne rzeczy typu
    > makgajwer

    LOL

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2007-04-17 22:49:57
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    > do sprawdzenia czy na liczniku wisiał magnes neodymowy, czy nie

    chyba nie chcesz rozkrecać licznika ?
    sugerujesz ze licznik bedzie namagnesowany do tego stopnia ze bedzie
    przyciagał ów śrubokret ?
    nie wydaje mi sie że takie zjawisko bedzie wystepowac np po 48 godzinach na
    tyle mocno aby dało sie to odczuć, da sie pewnie zbadac jakimś przyrządem
    pomiarowym badajacym pole magnetyczne, ale na zasadzie przyciagania to chyba
    nie - a to dlatego ze pole magnetyczne ma 2 konce, a skoro oba sa w scianie
    wiec trudno było by wg mnie to sprawdzic choć nie wiem jak układa sie pole
    magnetyczne wokół licznika