  • 1. Data: 2007-04-15 07:20:11
    Temat: jak zabezpieczyć spadek po Ojczymie?
    Od: "andrzej" <b...@w...pl>

    Witam

    Moja mama wyszła za mąż powtórnie gdy byłem dzieckiem i ma z tego małżeństwa
    syna (mojego brata przyrodniego)

    Obecnie wolą matki jest by po śmierci jej i jej drugiego męża (mojego
    ojczyma ) ich wspólny majątek był podzielony równo :

    pomiędzy mnie i mojego brata przyrodniego

    Jak skutecznie zabezpieczyć jej wolę (ojczym mnie nie przysposobił więc nic
    mi się po nim nie należy, w przypadku gdy mama umrze pierwsza- należeć mi
    się będzie 1/6)?
    Czy ojczym może mnie usynowić/przysposobić w momencie kiedy jestem dorosły
    ale wychowywał mnie od dziecka ?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-04-15 19:36:13
    Temat: Re: jak zabezpieczyć spadek po Ojczymie?