    From: "Neo" <n...@w...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spółdzielnia mieszkaniowa - ktos podprowadza wode
    Date: Wed, 18 Apr 2007 00:49:57 +0200

    > do sprawdzenia czy na liczniku wisiał magnes neodymowy, czy nie

    chyba nie chcesz rozkrecać licznika ?
    sugerujesz ze licznik bedzie namagnesowany do tego stopnia ze bedzie
    przyciagał ów śrubokret ?
    nie wydaje mi sie że takie zjawisko bedzie wystepowac np po 48 godzinach na
    tyle mocno aby dało sie to odczuć, da sie pewnie zbadac jakimś przyrządem
    pomiarowym badajacym pole magnetyczne, ale na zasadzie przyciagania to chyba
    nie - a to dlatego ze pole magnetyczne ma 2 konce, a skoro oba sa w scianie
    wiec trudno było by wg mnie to sprawdzic choć nie wiem jak układa sie pole
    magnetyczne wokół licznika