  • 1. Data: 2004-10-16 16:03:12
    Temat: spadek do podzialu
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Pytalem juz wczesniej na grupie ale jakos przeszlo bez odzewu..
    Mianowicie jest sobie spadek i jego 4 wspolwlascicieli..(kazdy po 1/4)
    Nadeszla teraz chwila, ze trzeba podzielic to na kazdego z wlascicieli
    (osobne akty wlasnosci itd.) W sklad masy wchodzi grunt jak i zabudowania...
    Od czego zaczac? Sprawa jest dosc skomplikowana.
    Pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2004-10-16 19:37:30
    Temat: Re: spadek do podzialu
    Od: " " <d...@g...pl>

    Od dobrego prawnika.

  • 3. Data: 2004-10-16 22:31:01
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ckrgpq$fbm$1@news.onet.pl,
    adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > (osobne akty wlasnosci itd.) W sklad masy wchodzi grunt jak i
    > zabudowania... Od czego zaczac? Sprawa jest dosc skomplikowana.

    Po pierwsze trzeba ustalić co wchodzi w skład masy spadkowej i czy
    spadkobiercy są zainteresowani w ogóle podziałem i jakim. I albo udac się do
    notariusza i dokonac działu spadku albo iśc do sądu. Tylko nalezy pamiętać,
    że nie wszystko da się podzielić. No i pewnie niezbędna będzie wycena
    sporządzona przez rzeczoznawcę majątkowego, zresztą dobry rzeczoznawca
    będzie w stanie doradzić jak najlepiej podzielić to co się da. Branie
    prawnika do tego typu sprawy może znacznie uszczuplić posiadany majątek ;-(

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Symetria: estetyka idiotów.