  • 1. Data: 2004-10-16 17:04:01
    Temat: ile bank trzyma moje dane po wypowiedzeniu umowy?
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    Zastanawia mnie czy bank ma obowiazek trzymac moje dane po moim rozwiazaniu
    umowy...
    Czy moze musza je np trzymac dla potrzeb jakis sluzb badz innych urzedow?
    A moze musze wystosowac odpowiednie pismo ze maja skasowac moje dane z ich
    komputera? :P

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-10-16 19:58:13
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A moze musze wystosowac odpowiednie pismo ze maja skasowac moje dane z ich
    > komputera? :P

    Nie skasuja. Z tego co pamietam jest to 5 lat.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-17 09:14:13
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    > Nie skasuja. Z tego co pamietam jest to 5 lat.

    aha dzieki wielkie za odp :)

    Pozdrawiam
    Karol