  • 1. Data: 2004-10-16 11:45:52
    Temat: prawo zameldowanego wnuka
    Od: dario<d...@o...pl>

    witam. mam taka sprawe jestem w konflikcie z dziadkami, ktorzy sa
    wlascicielami domu w ktorym ja mieszkam od 17lat. oni mieszkaja na
    stale w niemczech. przyjezdzaja co jakis czas(2 razy w roku) i chca
    zeby wszystko w chacie robic tak jak oni sobie zycza. chodzi o rozne
    pierdolka. czyli co ma stac na meblach, gdzie itp. gdzie ja moge sie
    poruszac a gdzie nie. ja oczywiscie na to nie pozwole bo nie ma
    nieczego takiego w zadnych umowach miedzy nimi a mna i moim
    ojcem. obecnie chca mnie wywalic w chaty. jestem ciekaw jak to sie
    moze odbyc. slownie nie maja prawa mnie wywalic. mam chyba prawo
    tu mieszkac? mam 25 lat koncze wlasnie studia(pisze prace
    dyplomowa) musza chyba dac mi jakies wypowiedzenie i jakis okres
    na przeprowadzke. a moze nalezy mi sie cos jeszcze? ciekawy jestem
    co moga zrobic zeby sie mnei pozbyc? ile to moze
    potrwac. ...mieszkam w tym domu z ojcem, ktory obecnie pracuje za
    granica.
    poza tym chcialbym sie dowiedziec czy w razie gdyby mi zamkneli
    chate to mam prawo zadzwonic na policje skoro jestem tu
    zameldowany od lat? to sa popieprzeni ludzie i to co robia jest
    chorobliwe. gdybym chcial to dokladniej opisac siedzialbym nad tym
    do jutra a chodzi mi o konkrety o ktore pytalem czyli moje prawa w tej
    sytuacji. dziekuje za odpowiedzi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-10-16 19:08:23
    Temat: Re: prawo zameldowanego wnuka