  • 1. Data: 2004-10-16 15:03:00
    Temat: zus i krus w jednym stali domku??
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    witam
    zastanawia mnie mozliwsc _jednczesnego_ ubezpieczenia spolecznego w
    zusie i w krusie. ubezpieczonym ma byc osoba, ktra jest wlascicielem i
    uzytkownikiem niewielkiego gospodarstwa rolnego, jednoczesnie pracuje na
    umowe o prace. mozna tak?
    przegladajac ustawy o krus i zus nieudalo mi sie uzyskac jednoznacznej
    odpowiedzi.

    TIA
    pozdro

  • 2. Data: 2004-10-18 11:27:11
    Temat: Re: zus i krus w jednym stali domku??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, xmarcel wrote:

    >+ zastanawia mnie mozliwsc _jednczesnego_ ubezpieczenia spolecznego w
    >+ zusie i w krusie.

    Pomijając iż cel jest intrygujący :) proponuję o owe (para)podatki
    spytać na .podatki :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-18 15:51:21
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Pomijając iż cel jest intrygujący :) proponuję o owe (para)podatki
    > spytać na .podatki :)

    dzieki za odzew, zaraz to uczenie.

    pozdro