  • 1. Data: 2002-10-25 05:30:32
    Temat: skrzynka na listy w bloku a wybory
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    JWT, czy Poczta Polska ma prawo udostępniać klucz do skrzynki dla
    roznosicieli "ulotek" wyborczych??
    Wxczoraj takich pogoniłem, ale czekam na przesyłkę i ...
    CEzar

  • 2. Data: 2002-10-25 05:37:48
    Temat: Re: skrzynka na listy w bloku a wybory
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > JWT, czy Poczta Polska ma prawo udostępniać klucz do skrzynki dla
    > roznosicieli "ulotek" wyborczych??
    > Wxczoraj takich pogoniłem, ale czekam na przesyłkę i ...
    > CEzar

    O w morde. Myslalem, ze to Ci z Poczty roznosza !
    Juz mam dosyc wszelkich ulotek w skrzynce.

    Fantom

  • 3. Data: 2002-10-25 07:32:34
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

    Użytkownik "CEzar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > JWT, czy Poczta Polska ma prawo udostępniać klucz do skrzynki dla
    > roznosicieli "ulotek" wyborczych??
    > Wxczoraj takich pogoniłem, ale czekam na przesyłkę i ...
    > CEzar

    Niestety smutna rzeczywistość jest tak, że za parę złotych listonosz daje do
    podrobienia klucz do skrzynki szczeniakom od ulotek.
    Miałam taką sytuację, że kilka listów od przyjaciela z zagranicy nie dotarło
    do mnie, chociaż w rozmowie telefonicznej powiedział, że wysłał. Domyślałam
    się, że coś jest nie tak, ale nie miałam dowodów.
    Któregoś dnia wychodziliśmy z mężem do sklepu i widzieliśmy, że w skrzynce
    jest całkiem pokaźna korespondencja. Postanowiliśmy wyjąć ją w drodze
    powrotnej.
    Niestety po powrocie skrzynka była pusta, a w środku została tylko jedna
    porwana koperta i tysiąc ulotek.
    Rozejrzeliśmy się dokoła i zobaczyliśmy chłopaka, który spokojnym krokiem
    szedł w stronę schodów.
    Pewnie nie wzbudziłby naszych podejrzeń, gdyby nie fakt, że trzymał w ręku
    takie ulotki jakie mieliśmy w skrzynce.
    Gdy go zawołaliśmy zaczął uciekać. Mąż go złapał. Znaleźliśmy przy nim nie
    tylko Naszą korespondencję, ale i wielu innych mieszkańców. Zadzwoniliśmy po
    policję. Przyznał się, że zapłacił listonoszowi za udostępnienie klucza.
    Zrobiliśmy awanturę na poczcie po której powymieniali zamki w skrzynkach.
    Jak na razie nic nie ginie, ale to pewnie do czasu, kiedy znowu ktoś z
    "ulotkowiczów" nie dorobi sobie klucza.

    Pozdrawiam
    Aseti

    --
    Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
    której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

  • 4. Data: 2002-10-25 12:00:19
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Zrobiliśmy awanturę na poczcie po której powymieniali zamki w skrzynkach.
    > Jak na razie nic nie ginie, ale to pewnie do czasu, kiedy znowu ktoś z
    > "ulotkowiczów" nie dorobi sobie klucza.

    Sprawdziłaś tą wymiane zamka?

    Kluczyki do skrzynek mają swoje numery. Klucz generalny listonosza też.
    Wszystkie skrzynki mają montowany ten sam zamek, aby listonosz jednym
    otwierał wszystkie w całym rejonie.

    Dominik Jan Domin

  • 5. Data: 2002-10-25 12:02:11
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CEzar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > JWT, czy Poczta Polska ma prawo udostępniać klucz do skrzynki dla
    > roznosicieli "ulotek" wyborczych??

    Nie. Odpowiadają za bezpieczeństwo zawartości. Jeśliby udostępnili klucz -
    możesz ich śmiało oskarżyć o kradzież korespondencji.

    Dominik Jan Domin

  • 6. Data: 2002-10-25 16:33:33
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    I tak zrobię.
    Stwierdzili że klucz dostali na poczcie. Dowodzik pokazali
    CEzar
    PS. A może mi ktoś wysłał 10 tys $ ???:)

  • 7. Data: 2002-10-28 10:23:58
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

    > Sprawdziłaś tą wymiane zamka?
    Nie nie sprawdzałam.
    Ale chyba to zrobię

    > Kluczyki do skrzynek mają swoje numery. Klucz generalny listonosza też.
    > Wszystkie skrzynki mają montowany ten sam zamek, aby listonosz jednym
    > otwierał wszystkie w całym rejonie.
    >
    > Dominik Jan Domin

    To znaczy, że musieliby wymienić zamki skrzynek w całek klatce, bloku czy w
    ogóle wszystkich skrzynek ???

  • 8. Data: 2002-10-28 12:08:04
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > To znaczy, że musieliby wymienić zamki skrzynek w całek klatce, bloku czy
    > ogóle wszystkich skrzynek ???

    No jak dla mnie to w jakims danym rejonie, ktory ma listonosz (np osiedle)

    Fantom