  • 1. Data: 2002-10-24 19:06:42
    Temat: Gdzie tego szukac - podatek gruntowy i 1 ha
    Od: "Arti_" <n...@m...w.pl>

    Pojechalem do kuzyna w ciechanowskim. Jest tam soltysem (wow :-).
    I tak od slowa do slowa zgadalismy sie, ze mam pare dzialek budowlanych.
    Powiedzial mi, ze w ich rejonach warszawiacy kupuja ziemie uprawna w ilosci
    powyzej 1 ha, aby placic mniej za dzialki budowlane. Nie byl zorientowany na
    jakich zasadach, ale tlumaczyl to tak, ze jak mam wiecej niz ha ziemi
    (rolniczej) to jestem rolnik i juz za te dzialki budowlane place jak za
    ziemie orna. Dla mnie nie ma w tym sensu, bo co obchodzi gmine w Ustrzykach
    Gornych, ze mam 1,5 ha ziemi w Swinoujsciu, ale skads kuzyn to wzial. Czy
    moze ktos sie z tym spotkal?

    POzdrawiam.
    Arti_

  • 2. Data: 2002-10-25 10:01:27
    Temat: Re: Gdzie tego szukac - podatek gruntowy i 1 ha
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Arti_" <n...@m...w.pl> wrote in message
> [...]
    Ustrzykach
    > Gornych, ze mam 1,5 ha ziemi w Swinoujsciu, ale skads kuzyn to wzial. Czy

    Mysle, ze chodzi o zieie uzytkowana rolnnie na terenach
    przewidzialnych w miejscowym planie zagospodarowania pod budownictwo.

    Pewnie ROLNIK ma przywileje w placeniu mniejszego podatku ziemi rolnej
    (uzytkowanie)
    nie "nie rolnik")

    Boguslaw