  • 1. Data: 2002-10-24 18:17:42
    Temat: ... pytanie o studenta zaocznego ...
    Od: "Robert Warda" <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie: czy osoba studiujaca zaocznie powinna byc zarejestrowana w
    Urzedzie Pracy jako bezrobotny? Jak to jest z ubezpieczeniem, uczelnia je
    zapewnia?
    W miare mozliwosci bardzo prosze o odpowiedzi na priv.

    Pozdrawiam. Robert W.

    --

    "Kazdemu zdarza sie byc glupcem przynajmniej przez 5 minut dziennie. Madrosc
    polega na tym, by nie przekroczyc limitu."

  • 2. Data: 2002-10-24 18:27:40
    Temat: Re: ... pytanie o studenta zaocznego ...
    Od: "Kokosz" <k...@p...fm>

    > Witam!
    > Mam pytanie: czy osoba studiujaca zaocznie powinna byc zarejestrowana
    > Urzedzie Pracy jako bezrobotny?

    nigdize nie rejestrowałem się bo nie musiałem(3 rok zaocznych właście leci),
    gdyby coś było nie tak pewnie UP wystosowałby jakieś pisemko

  • 3. Data: 2002-10-24 18:41:05
    Od: "Robert Warda" <r...@p...onet.pl>

    >nigdize nie rejestrowałem się bo nie musiałem(3 rok zaocznych wła¶cie
    leci),
    >gdyby co¶ było nie tak pewnie UP wystosowałby jakie¶ pisemko

    ...a jak sprawa ubezpieczenia?

  • 4. Data: 2002-10-24 18:49:34
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    mozesz sie ubezpieczyc na uczelni jezeli nie jestes nigdzie indziej
    ubepieczony

    pozdrwiam:
    Lukasz

  • 5. Data: 2002-10-24 19:14:40
    Od: "Robert Warda" <r...@p...onet.pl>

    >mozesz sie ubezpieczyc na uczelni jezeli nie jestes nigdzie indziej
    >ubepieczony

    ... wczesniej bylem ubezpieczony w szkole. Czyli teraz powinienem
    oplacic ubezpieczenie na uczelni lub udac sie do jakiegos towarzystwa
    ubezpieczeniowego? Dobrze kumam? ;-)

    Pozdr. R.W.

  • 6. Data: 2002-10-25 09:41:21
    Od: "Lukasz" <L...@n...pl>

    Ubezpiecz sie na uczelni i po klopocie..... zazwyczaj pieniazki przyjmuja
    uczelniane kwestury, ktore wbijaja Ci do indexu , ze sie ubezp...

    pozdrawiam:
    Lukasz

  • 7. Data: 2002-10-25 09:56:03
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Warda" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapewnia?
    > W miare mozliwosci bardzo prosze o odpowiedzi na priv.

    Na niepracującego studenta (do lat 26) przysługuje ubezpieczenie z pensji
    (emerytury, renty) rodziców.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła