  • 11. Data: 2006-05-15 09:57:17
    Temat: Re: sad grocki
    Od: "fil" <m...@g...com>

    O prosze jak ciekawa grupa chyba jakis b

  • 12. Data: 2006-05-15 10:05:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):

    [ciach ...]

    To jeszcze powiedz co jest oczywistego w odwoływaniu się od wyroku sądu
    grodzkiego?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2006-05-15 10:07:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):

    [ciach ...]

    To jeszcze powiedz co jest oczywistego w odwoływaniu się od wyroku sądu
    grodzkiego? I to jeszcze od "kary" nagany? Nudzisz się, czy jesteś
    pieniaczem?

  • 14. Data: 2006-05-15 10:09:19
    Od: "fil" <m...@g...com>

    Oczywiste jest sam fakt odwo

  • 15. Data: 2006-05-15 10:24:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):

    > Oczywiste jest sam fakt odwo?ania sie, ale oczywiscie tez wyrok
    > absurdalny i niedozeczny, zreszta czego sie spodziewac po polskim
    > prawie.

    A jakie prawo jest lepsze chińskie?

  • 16. Data: 2006-05-15 10:25:33
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > groDZki ANALFABETO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Niestety, nie on jeden :(
    http://www.google.pl/search?hs=o6E&hl=pl&client=fire
    fox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&q=%22s%C4
    %85d+grocki%22&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

  • 17. Data: 2006-05-15 10:33:37
    Od: "fil" <m...@g...com>

    Pieniaczem to mnoze jeste

  • 18. Data: 2006-05-15 10:35:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):
    > Pieniaczem to mnoze jeste? TY Johnson, pracuje w mund?r?wce i wa?na
    > jest moja niekaralno?c, nudzi?o sie policji i s?dowi ?e wszcz?to takie
    > post?powanie i wydano wyrok, moze Tobie wydaje sie to oczywiste, ale ja
    > niestety mam problem i musze go rozwi?za?, i w?a?nie tu chcia?em sie
    > czego? dowiedzie? ale niestety poza paroma epitetemi skierowanymi w
    > moja strone niczego ciekawego sie nie dowiedzia?em.

    Mam same krzaczki, ale widzę że "mudurówka" się nie zna w ogóle na
    prawie. Czyżbyś był górnikiem lub kolejarzem?

  • 19. Data: 2006-05-15 10:47:48
    Od: "fil" <m...@g...com>

    O prosze to znaczy ze gornicy i kolejarze to jakas podkategoria
    hmm....... na takim forum taka opinia to ciekewe........

  • 20. Data: 2006-05-15 10:52:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):
    > O prosze to znaczy ze gornicy i kolejarze to jakas podkategoria
    > hmm....... na takim forum taka opinia to ciekewe........

    Nie to znaczy że policjanci i inni tacy winny znać prawo, zwłaszcza w
    zakresie prawa wykroczeń i wiedzieć że "karalność" to co innego. Skoro
    nie znasz tak podstawowego fakt nosisz pewnie mundur górnika.