  • 1. Data: 2006-05-15 02:40:16
    Temat: świadczenie rehabilitacyjne a emerytura
    Od: halina<h...@o...pl>

    Od 15 marca 1992 do 14.03.1993r,otrzynywałam świadczenie rehabilitacyjne w
    wysokości.75% pobieranego wynagrodzenia.Swiadczenie to wyplacał mi
    pracodawca a nie ZUS.
    Obecnie przechodzę na emeryturę i mój zaklad nie uwzględnił tego okresu na
    druku Rp7 oraz dochodu z tego okresu, tłumacząc,że dochód ten nie wlicza się do
    podstawy wymiaru emerytury. Jest to okres niesladkowy ale ustawa emerytalna
    wyrażnie stani\\owi,że otrzymywane świadczenie rehabilitacyjne wlicza się do
    podstawy wymiaru świadczenie emerytalnego. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego
    spornego problemu prawnego.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-15 07:59:26
    Temat: Re: świadczenie rehabilitacyjne a emerytura
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spornego problemu prawnego.
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Świadczenie dolicza się do stażu / wysługi lat/, ale nie uwzględnia sie tą
    drogą otrzymywanego dochodu.
    Podam na przykładzie. Osoba pracowała 29 lat i 1 rok pobierała świadczenie
    rehabilitacyjne. Ogólny staż pracy to 30 lat.
    Druk Rp-7 z wynagrodzeniem z 10 lat będzie wygłądał w ten sposób, że w roku
    pobierania rehabilitacji dochody będą zerowe.