  • 31. Data: 2006-05-15 15:14:31
    Temat: Re: sad grocki [OT]
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Nie bedziesz przez to "notowany" i nic w papierach Ci nie zostanie. Mozesz
    bez problemu mowic, ze "nie jestes karany".

    Tak przy okazji, bo widze ze jestes strazakiem ;-) Tlumacze wlasnie gre
    komputerowa o strazy pozarnej i za chinskiego Boga nie moglem znalezc
    prawidlowego nazewnictwa dwoch rozniacych sie od siebie wozow strazy
    pozarnej. Jakbys mogl wskazac mi prawidlowe nazewnictwo, bylbym wdzieczny:

    1) Woz drabiniasty z platforma na koncu drabiny;
    2) Woz drabiniasty bez platformy - sama drabina.

    Oba pojazdy wyposazone w pompe, z ta roznica ze pierwszy ma osprzet do
    gaszenia z platformy na koncu drabiny...

    Bede wdzieczny za podpowiedz :)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 32. Data: 2006-05-15 15:19:26
    Temat: Re: sad grocki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > typowe pieniactwo, chamstwo i jak na Polsk
    przystao - warcholstwo.

    Dodaj - lenistwo i bedzie jak ulal pasowalo do ciebie

    > nie polec
    nikomu tej grupy.

    Ranisz nam serce, wiesz? Pasjami uwielbiamy posty od analfabetow:-)

    >Zamykam sam ten temat.

    >ale
    co was to obchodzi.

    Nic, bo to nie grupa wsparcia moralnego dla poczatkujacych
    strazakow-internautow

    HaNkA

  • 33. Data: 2006-05-16 05:42:32
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    "jaQbek [z pracy]" napisał(a):

    > Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > ^^^^^^
    >
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=17641

    I nawet PRZEPISAC nie umiesz??!! ZGROZA!!!
    A.

  • 34. Data: 2006-05-16 08:54:18
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nie bedziesz przez to "notowany" i nic w papierach Ci nie zostanie. Mozesz
    > bez problemu mowic, ze "nie jestes karany".

    Jakie są więc praktyczne niedogodności takiego ukarania, oczywiście poza
    koniecznością wybulenia kasy (Pytanie teoretyczne, bo w sprawie która mnie
    interesuje na pewno będzie apelacja)? Czy będzie to mogło mieć wpływ na
    następny wyrok w takiej samej sprawie w wypadku tej samej osoby?

    Jeśli ktoś lubi się pośmiać, to poniżej jest krótki opis wczorajszego występu
    pewnego adwokata w Sądzie Grodzkim w podobnej sprawie:

    Sprawa dotyczyła zakłócania ciszy nocnej (bardzo głośna impreza, któraś już z
    kolei). Sąsiadów od dawna trafia szlag. Wreszcie nie wytrzymują, wezwana
    policja kieruje sprawę do sądu. Sąd rozpatrywał to pod kątem art. 51 KW, ale
    poprosił też Spółdzielnię o przesłanie jakiś przepisów wewnętrznych,
    regulujących godziny ciszy nocnej. Spółdzielnia przesyła uchwalony kiedyś na
    Walnym Zgromadzeniu "Regulamin porządku domowego", gdzie jak byk oprócz samych
    godzin ciszy nocnej jest jeszcze dodane, że za wszelkie działania "gości"
    odpowiada właściciel mieszkania. Wstaje więc pan mecenas i argumentuje mniej
    więcej tak:
    Wszystko co nie jest prawnie zabronione jest dozwolone. Regulamin spółdzielni
    nie jest żadnym aktem prawnym, więc można się nim tylko (...). Kodeks Wykroczeń
    wprawdzie jest, ale w tym wypadku obowiązuje akt wyższego rzędu czyli
    Konstytucja. A art. 47 wspomnianej stanowi, że każdy ma prawo do ochrony
    prawnej życia prywatnego i do decydowania o swoim życiu osobistym, więc niech
    Sąd się od obwinionej odczepi, bo to prywatna impreza była.
    Jak się Wam podoba taka argumentacja? Na co liczył adwokat? Czy chciał się
    tylko wykazać przed klientką?

    Pozdrawiam

    Czapla

    Art. 51. § 1.Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    art. 47 Konstytucji RP: "Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego,
    rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym".

  • 35. Data: 2006-05-16 10:42:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Czapla napisał(a):

> [...]
    > się od obwinionej odczepi, bo to prywatna impreza była. Jak się Wam
    > podoba taka argumentacja? Na co liczył adwokat? Czy chciał się tylko

    No fajnie. Ale tan sam artykul gwarantuje przeciez prawo do decydowania
    o prywatnym życiu równiez sąsiadom imprezowiczki. A oni spać w nocy
    chcieli.
    Skoro tak, to sąsiedzi powinni zacząć imprezę jak tylko uciążliwa
    sąsiadka zakończy i zapragnie odpocząć :-> W końcu mogą decydować o
    zyciu osobistym, nie?
    Justyna

  • 36. Data: 2006-05-16 11:37:04
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > No fajnie. Ale tan sam artykul gwarantuje przeciez prawo do decydowania
    > o prywatnym życiu równiez sąsiadom imprezowiczki. A oni spać w nocy
    > chcieli.

    Konflikt interesów zawsze będzie występował w takich sytuacjach. Mnie zdziwiło
    tylko, dlaczego przy takich duperelkach adwokat wyjechał od razu z konstytucją.
    No i ten regulamin - po co spółdzielnie wymyślają i przegłosowywują na Walnych
    Zgromadzeniach jakieś przepisy, które do niczego nie służą i nie mają żadnych
    umocowań?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 37. Data: 2006-05-16 14:21:49
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-15 10:45 +0200, Użytkownik fil napisał :
    > s?d rejonowy wydzia? grocki

    Jaki? Nie ma takiego. Jest tylko groDZki.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 38. Data: 2006-05-16 14:40:18
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jaki? Nie ma takiego. Jest tylko groDZki.

    Niejaki Wiech, trudniący się przed wojną pisaniem sprawozdań z rozpraw przed
    takimi sądami, używał terminu "Sąd Grecki" :)

    Pozdrawiam

    Czapla