  • 11. Data: 2010-08-31 08:18:15
    Temat: Re: rozszerzona wspólnota majątkowa
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał
    >do kogo należy laptop, czy tylko do niej czy jest majątkiem wspólnym?

    Jeśli darowany jest żonie, nie wchodzi do wspólnego majątku. Jest darowany
    czy użyczony?

  • 12. Data: 2010-08-31 08:23:42
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał
    >
    > Jeśli darowany jest żonie, nie wchodzi do wspólnego majątku. Jest darowany
    > czy użyczony?

    przyszła teściowa i powiedziała (do żony) masz laptopa:-)

    --=olo=--

  • 13. Data: 2010-08-31 10:15:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > Drogi by musiał być.
    > Ale sumy limitów trzeba pilnować.

    Ale tak realnie - slyszales zeby US komukolwiek (poza ewentualnym
    szukaniem hakow na mafie) liczyl sume prezentow od rodziny i chcial
    jakies podatki? (Sprawdzic czy nie mieszkanie albo samochod). Czy to
    tak jak z meldunkiem i soltysem?

    MJ

  • 14. Data: 2010-08-31 13:45:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2010, Michal Jankowski wrote:

    > Ale tak realnie - slyszales zeby US komukolwiek (poza ewentualnym
    > szukaniem hakow na mafie)

    A skąd ja mam wiedzieć, kto i na jakie haki jest zawieszony w US,
    żeby wykluczać taki czy inny przypadek? ;)

    pzdr, Gotfryd