  • 1. Data: 2005-01-16 16:41:08
    Temat: rozprawa
    Od: " offspring" <o...@g...pl>

    Witam

    Mam kilka pytan do wtajemniczonych:

    1) co to znaczy, ze ktos dostal 1 rok w zawieszeniu na 4 lata? (czyzby ze jak
    cos zlego zrobi przez cztery lata to dostanie 1 rok??)

    2) czy w powyzszym przypadku jest karany?

    3) co to znaczy, ze prokurator domaga sie (nie wiem czy to dobre stwierdzenie)
    warunkowego umorzenia (tutaj padl jakis termin: 2 lata)

    4) czy w powyzszym przypadku jest ten ktos karany?

    5) ile wynosza koszty procesowe (1 rozprawa)

    6) co mozna dostac w przypadku zasadzenia celi spolecznych

    7) jaka jest szansa ze przy ataku czynnym na funkcjonariusza gdy prokurator
    chce warunkowego umorzenia dostanie warunkowego umorzenia (lub czegos innego
    np. kara w zawieszeniu) i jaka w takim przypadku moze byc grzywna (lub cele
    spoleczne)

    z gory dzieki za odpowiedzi
    offspring1

  • 2. Data: 2005-01-16 17:15:27
    Temat: Re: rozprawa
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > 1) co to znaczy, ze ktos dostal 1 rok w zawieszeniu na 4 lata? (czyzby ze
    jak
    > cos zlego zrobi przez cztery lata to dostanie 1 rok??)
    -----jesli w okresie proby popelni kolejne przestepstwo umyslne, za ktore
    zostanie prawomocnie skazany na kare pozbawienia wolnosci, sad zarzadzi
    wykonanie kary jednego roku pozbawienia wolnosci. Sad bedzie mogl tez
    zarzadzic wykonanie kary, jesli skazany w okresie proby bedzie razaco naruszal
    porzadek prawny, etc - zapraszam do lektury art. 75 kk

    -----------jasne. Na kare pozbawienia wolnosci warunkowo zawieszona

    ---------??

  • 3. Data: 2005-01-16 17:23:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kaiser Souza napisał(a):

    > stwierdzenie)

    > ---------??

    warunkowego umorzenia postępowania na okres 2 lat próby

    KG

  • 4. Data: 2005-01-16 18:11:27
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Witam
    >
    > Mam kilka pytan do wtajemniczonych:
    >
    > 1) co to znaczy, ze ktos dostal 1 rok w zawieszeniu na 4 lata? (czyzby ze jak
    > cos zlego zrobi przez cztery lata to dostanie 1 rok??)

    rok siedzi, jak cos zrobi idzie na 4.

    > 2) czy w powyzszym przypadku jest karany?

    to chyba oczywiste - tak.

    > 3) co to znaczy, ze prokurator domaga sie (nie wiem czy to dobre stwierdzenie)
    > warunkowego umorzenia (tutaj padl jakis termin: 2 lata)

    chyba zle.. bo warunkowo to mozna umozyc postepowanie karne - przez sad.

    > 4) czy w powyzszym przypadku jest ten ktos karany?

    jesli umoza to nie jest karany.

    > 5) ile wynosza koszty procesowe (1 rozprawa)

    zdaje sie ze 180 zl

    > 6) co mozna dostac w przypadku zasadzenia celi spolecznych

    obowiazek wplaty okreslonej kwoty na rzecz instytucji albo prace spoleczne...

> [...]
    > np. kara w zawieszeniu) i jaka w takim przypadku moze byc grzywna (lub cele

    ja bym dal max a nie umarzal. a grzywne moga dac bodajze do 360 stwek dzienny,
    przy czym jedna moze miec od 10 do 2000 zł ;) - a czasami nawet podwyzszona ;)
    trzeba myslec troche zanim sie cos robi.

  • 5. Data: 2005-01-16 18:39:08
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > rok siedzi, jak cos zrobi idzie na 4.

    ---tos dowalil!

  • 6. Data: 2005-01-16 18:43:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    naruszal
    > porzadek prawny, etc - zapraszam do lektury art. 75 kk

    ale to musi byc podobne przestepstwo ?

    P.

  • 7. Data: 2005-01-16 20:08:55
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Pawel Kozik wrote:

    > rok siedzi, jak cos zrobi idzie na 4.

    O żesz. Ludzie - jak nie macie pojęcia o co chodzi to nie piszcie na
    grupę. Po co kogoś w błąd wprowadzać? Ja z moją wiedzą o KPK sprzed 10
    lat się nie wypowiadam w tym wątku, ale... MSPANC

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - Bezpieczenstwo Informacji

  • 8. Data: 2005-01-17 01:17:28
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Daniel Wieszczycki wrote:

    > O żesz. Ludzie - jak nie macie pojęcia o co chodzi to nie piszcie na
    > grupę. Po co kogoś w błąd wprowadzać? Ja z moją wiedzą o KPK sprzed 10
    > lat się nie wypowiadam w tym wątku, ale... MSPANC

    A kiedykolwiek w ogólw była taka definicja wyroku w zawieszeniu? Coś mi
    się wydaje, że tę bzdurę napisał całkowity, absolutnie zielony laik.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 9. Data: 2005-01-17 01:21:41
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    offspring wrote:
    > Witam
    >
    > Mam kilka pytan do wtajemniczonych:
    >
    > 1) co to znaczy, ze ktos dostal 1 rok w zawieszeniu na 4 lata? (czyzby ze jak
    > cos zlego zrobi przez cztery lata to dostanie 1 rok??)

    To znaczy, że skazano go na rok więzienia, ale kara nie zostanie
    wykonana, jeśli tylko ten ktoś w okresie próby (czyli w czasie tych 4
    lat) nie popełni przestępstwa (szczegóły w stylu jakiego przestępstwa
    już Ci napisali wyżej),

    > 2) czy w powyzszym przypadku jest karany?

    Tak, jest karany. Tylko wstrzymano wykonanie kary.

  • 10. Data: 2005-01-17 15:57:33
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > jak

    > ---tos dowalil!

    oj, ladnej sie konfuzji nabawilem :)

    od dzis nie odpisuje na posty po kieliszku.

    pozdr. ;d