  • 1. Data: 2005-01-16 15:28:14
    Temat: Student i firma
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Mam takie pytanko czy to prawda ze jezeli ktos jest studentem i założy firme
    to jest w jakis sposob zwolniony z płacenia co miesiecznego "haraczu"
    państwu? Sa jakies ulgi jak sie jest studentem przy zakładaniu i prowadzeniu
    firmy?

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-01-16 22:56:43
    Temat: Re: Student i firma
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Dzieki za pomoc

  • 3. Data: 2005-01-17 20:55:09
    Od: "Marckos" <m...@p...onet.pl>

    Hym jako student jak sie dowiadywalem nic nie ma ale jako absolwent mozesz
    starac sie o ulgii. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale tyle udalo mi
    sie dowiedziec