  • 1. Data: 2005-01-16 16:44:58
    Temat: Fiudamenty wg prawa budowlanego.
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Googlam, googlam i nic nie znajduję a potrzebuję odpowiedź na
    nastepujące pytania:

    1. Co to jest fundament wg prawa budowlanego
    2. Coś o praktykach antykonkurencyjnych w licencjach umownych

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki gdzie szukać lub konkretne odpowiedzi.

    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.prv.pl - http://pl.wikiquote.org/
    - To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. (...)
    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 2. Data: 2005-01-17 13:02:11
    Temat: Re: Fiudamenty wg prawa budowlanego.
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 17:44:58 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako MariuszR w poście Re: Fiudamenty wg prawa budowlanego.
    popełniła co następuje:

> [...]
    > nastepujące pytania:
    >
    > 1. Co to jest fundament wg prawa budowlanego
    > 2. Coś o praktykach antykonkurencyjnych w licencjach umownych

    Proponuję sięgnąć do literatury:
    B. Bodziony, R. Dziwiński, P. Gniadziak- Nowe prawo budowlane z
    komentarzem, Jaktorów 1998;
    P. Drapała- Umowa o roboty budowlane, PPH 2003 nr 8;
    Prawno- budowlany poradnik inwestora, Bydgoszcz 1998;
    J.A. Strzępka (red.)- Prawo umów budowlanych, W-wa 1999
    Poza tym wypadałoby odnaleźć komentarz do ustawy: Prawo budowlane (tekst
    jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126 ze zm.).

    To tak na początek ;). Nie znam się specjalnie na tym typie umów
    handlowych, więc nie chciałbym wprowadzić w błąd. Poza tym nie bardzo
    rozumiem o jakie "licencje umowne" chodzi, bo o konkurencji i z nią sobie
    radzeniu dużo pisała (i pisze na szczęście) Ewa Łętowska.

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 3. Data: 2005-01-17 20:03:55
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Tom(ek) napisał(a):

> [...]
    > rozumiem o jakie "licencje umowne" chodzi, bo o konkurencji i z nią sobie
    > radzeniu dużo pisała (i pisze na szczęście) Ewa Łętowska.

    Dziękuję, wygląda mi to na całkiem niezły trop którym mozna dalej podążyć:)