  • 1. Data: 2009-01-26 22:27:23
    Temat: rozlozenie grzywny na raty
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Jakis czas temu (chybe ze 2 miesiace) wyslalem do sadu grodzkiego list
    polecony z prosba o rozlozenie na raty grzywny. Do dzis nie otrzymalem
    zadnej odpowiedzi. Co mam przez to rozumiec? Czy jest jakis okreslony czas
    na taka odpowiedz?

  • 2. Data: 2009-01-26 23:00:27
    Temat: Re: rozlozenie grzywny na raty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > polecony z prosba o rozlozenie na raty grzywny. Do dzis nie otrzymalem
    > zadnej odpowiedzi. Co mam przez to rozumiec? Czy jest jakis okreslony czas

    Im dluzej, tym lepiej dl aCiebie. Take it easy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-27 10:12:11
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Sty, 00:00, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Im dluzej, tym lepiej dl aCiebie. Take it easy
    Odradzam udawać.... może komornik wejść.
    Zadzwonić do sekretariatu sądu i dowiedzieć się od panienki, czy twój
    list dotarł. Albo lepiej tam się udać.
    Pozdr. - J

  • 4. Data: 2009-01-28 15:28:22
    Od: Barbara <v...@w...pl>

    bartekk pisze:
> [...]
    > polecony z prosba o rozlozenie na raty grzywny. Do dzis nie otrzymalem
    > zadnej odpowiedzi. Co mam przez to rozumiec? Czy jest jakis okreslony

    Na Twoim miejscu czekajac na pismo z sadu, zaczelabym juz placic kare w
    ratach. Zanim przyjdzie decyzja (pewnie niekorzystna dla ciebie bo
    rozloza rate na 3 kwoty), czesc bedzie zaplacona

    Pozdrawiam Barbara

  • 5. Data: 2009-01-28 16:58:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na Twoim miejscu czekajac na pismo z sadu, zaczelabym juz placic kare w
    > ratach. Zanim przyjdzie decyzja (pewnie niekorzystna dla ciebie bo rozloza
    > rate na 3 kwoty), czesc bedzie zaplacona

    Co z tego, dopoki nei rozpatrza pisma, grzywna nie jest wymagalna.
    Poza tym raczej sady strasznych problemow z ratami nie robia. Jesli dobrze
    umotywowal moga mu nawet na 2 lata rozlozyc.

    Pozdrawiam
    SDD