  • 81. Data: 2005-05-09 13:48:03
    Temat: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 May 2005 14:45:44 +0200, kpt wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >mysle ze tylko maly odsetek uwaza ze samochody sa z waty. jakos zawsze
    >uciekalem przed samochodami, gdy wymuszaly na mnie pierwszenstwo, ryzykujac
    >polozeniem na asfalcie, a nie decydowalem sie wyhamowac na 'miekkim'
    >samochodzie. moi rowerujacy znajomi podobnie sie zachowuja...

    Tu sie chodzilo o ta druga czesc - jak auto stoi w korku 30cm od
    kraweznika i jeszcze miga w prawo - to czekasz za nim czy wjezdzasz w
    szczeline ? :-)

    A co do waty .. co mysla rowerzysci ktorzy bez swiatel po nocy jezdza
    ?

    J.

  • 82. Data: 2005-05-09 15:04:07
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > ja poruszam sie dosc czesto rowerem.
    > Potracono mnie lusterkiem 3 razy.
    > Za kazdym razem byla pyskowka i kierowca zamiast grzecznie przeprosic to
    > jeszcze mi wymyslal, ze nic nie poczul a ja jestem skur..... itp.

    Kierowcy aut myślą, że drogi są przeznaczone jedynie dla aut. Ja jeżdżę
    squterem i przy prędkości 70km/h potrafią na mnie trąbić! Oczywiście w
    Warszawie (teren zabudowany). Potem jest wściekłe wyprzedzenie, gdzie auto
    niemal ociera się o mnie i nieraz jeszcze potrafi zajechać drogę celowo aby
    mnie nauczyć przepisów! Ciekawe czy na autobusy też trąbią jak za wolno
    jadą? Przepraszam za OT

    PZDR
    Daro

  • 83. Data: 2005-05-09 15:12:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzerszeN wrote:

    > w polsce tez istnialo i jakos nikt nie plakal :)

    Chyba za panowania Adolfa H. ;->

  • 84. Data: 2005-05-09 15:24:02
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    wiadomości news:d5nul3$f76$1@opal.futuro.pl...

    W okresie miedzywojennym faktycznie byly blachy na ...rikszach.
    Nienmiej fakt posiadania tablic nie jest rownoznaczne ze znajomoscia
    przepisow. I tu jest pies pogrzebany. No i powtorze ponownie...zarowno
    kierowcy jak i rowerzysci znaja z PoRD tylko i wylacznie przepisy dla nich
    wygodne o pozostalych zapominajac. Na nieszczescie czasami sa ofiary.
    Pozdr. Maver

  • 85. Data: 2005-05-09 15:52:40
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Zauważyłem ciekawe zjawisko - jak jadę rowerem po ulicy to niebywałe
    > chamstwo kierowców w stosunku do cyklistów budzi we mnie mordercze
    > instynkty.
    > A jak jadę samochodem, to do szewskiej pasji doprowadzają mnie zachowania
    > manewry rowerzystów.
    > Ciekawe, nie? ;)))

    A mnie piesi zawsze wkur..., nieważne czym jechałem. Łażą kręgle po drodze
    jak im się podoba i gdzie i jeszcze pretensję mają.

    Mroczny Daro

  • 86. Data: 2005-05-09 17:32:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DarkDaro wrote:

    > A mnie piesi zawsze wkur..., nieważne czym jechałem. Łażą kręgle po drodze
    > jak im się podoba i gdzie i jeszcze pretensję mają.

    A ile mają przywiliejów! Nie dość, że nie muszą mieć prawa chodzenia,
    badań technicznych nie przechodzą, tablic rejestracyjnych nie mają,
    obowiązkowe OC też ich nie dotyka, to jeszcze mogą się władować na drogę
    praktycznie bez żadnych wypadków!

    Rowerzysta przynajmniej musi sobie ten rower kupić, a taki
    uprzywilejowany pieszy - po prostu idzie! To skandal!

    BP,NMSP ;->

  • 87. Data: 2005-05-09 19:01:53
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    wiadomości news:d5o6s3$itp$2@opal.futuro.pl...
    > Rowerzysta przynajmniej musi sobie ten rower kupić, a taki uprzywilejowany
    > pieszy - po prostu idzie! To skandal!
    >
    > BP,NMSP ;->

    :-) LMAO

    POzdr. Maver

  • 88. Data: 2005-05-09 19:07:10
    Od: "kpt" <k...@g...pl>

> [...]

    > Tu sie chodzilo o ta druga czesc - jak auto stoi w korku 30cm od
    > kraweznika i jeszcze miga w prawo - to czekasz za nim czy wjezdzasz w

    wciskam sie w szczeline z lewej strony auta :-)

    > A co do waty .. co mysla rowerzysci ktorzy bez swiatel po nocy jezdza

    oni nie mysla

  • 89. Data: 2005-05-09 20:23:55
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Rowerzysta przynajmniej musi sobie ten rower kupić, a taki
    > uprzywilejowany pieszy - po prostu idzie! To skandal!

    Skandalem jest to, że fizyka jedno a ustawodawstwo drugie. Zderza się
    pieszy z samochodem - lekkozbrojny ponosi dużo większe straty; przed
    sądem z kolei kierowca jest bez szans ... :-)

    Kiedyś na przejściu dla pieszych pod maskę wjechał mi rowerzysta;
    przewrócił się. (Ja miałem wyświetlaną w prawo, on czerwone) Po tym jak
    wstał miał wulgarne i głośne pretensje ale jak stwierdziłem, że może
    zawołajmy policję, która wlepi mu mandat za jeżdżenie rowerem po pasach
    i mandat za przekraczanie jezdni na czerwonym to zwiał. Dziwne. Trochę
    krwawił.

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 90. Data: 2005-05-09 20:46:48
    Od: buraxta <b...@g...com>

    DarkDaro wrote:
> [...]
    > mnie nauczyć przepisów! Ciekawe czy na autobusy też trąbią jak za wolno

    To chyba tylko w stolicy, bo na prowincji nie spotkałem się z czymś takim :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\