  • 1. Data: 2005-05-07 19:12:00
    Temat: prośba do uczestników Forum
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    Przepraszam, ale głupieje mi komputer i chciałbym prosić o informacje, czy
    wyświetla się Wam mój post zatytułowany: "wniosek o sprostowanie błędu sądu
    w wyroku - opłaty sądowe".
    U mnie wyświetlają się tylko dwa pliki z czterema w sumie odpowiedziami na
    ten post, a jego samego nie widzę.
    Zanim podejmę jakieś drastyczne ingerencje w systemie, chciałbym się upewnić
    czy przyczyna leży po stronie systemu, czy serwera grupy.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie

    lammed

  • 2. Data: 2005-05-07 19:43:53
    Temat: Re: prośba do uczestników Forum
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "lammed" <l...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Przepraszam, ale głupieje mi komputer i chciałbym prosić o
    > informacje, czy wyświetla się Wam mój post zatytułowany: "wniosek o
    > sprostowanie błędu sądu w wyroku - opłaty sądowe".

    Tak.

    > U mnie wyświetlają się tylko dwa pliki z czterema w sumie
    > odpowiedziami na ten post, a jego samego nie widzę.

    Narzędzia->Pobierz 300 następnych nagłówków.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    All your base are belongs to us!

  • 3. Data: 2005-05-07 21:24:44
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    Dzięki za odpowiedź. Nagłówki pobieram, usunąłem i ponownie zainstalowałem
    grupę, przeskanowałem kompa trzema antywirami (mimo firewalla i avasta
    włączonych na stałe). Nadal nie widzę ani postu o który pytałem ani tego w
    którym pytałem. Zobaczyłem tylo (oprócz już wymienionych odpowiedzi) tylko
    tę odpowiedź.
    Chyba to jednak coś z serwerem...

    lammed