  • 1. Data: 2005-05-07 17:58:01
    Temat: czy ochronie prawnej ..
    Od: "Krzys Kolecki" <t...@g...pl>

    podlegają projekty/gafiki stworzone za pomocą pirackiego
    oprogramowania?

    z góry dziękuję za odpowiedź .

  • 2. Data: 2005-05-07 17:59:54
    Temat: Re: czy ochronie prawnej ..
    Od: emil <z...@t...pl>

    Krzys Kolecki wrote:
    > podlegają projekty/gafiki stworzone za pomocą pirackiego
    > oprogramowania?
    >
    > z góry dziękuję za odpowiedź .

    Co to jest "pirackie oprogramowanie"?

  • 3. Data: 2005-05-07 18:08:33
    Od: emil <z...@t...pl>

    mariposa doux wrote:

    > Zgaduej, ze chodzi o programowanie posiadane i uzywane nielegalnie, np.
    > bez licencji.

    A co to licencja? Z tego co widze to wiele z tych "licencji" jest
    niewaznych z mocy prawa.

  • 4. Data: 2005-05-07 18:09:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 5. Data: 2005-05-07 18:11:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-07 19:58, Krzys Kolecki rzecze:
    > podlegają projekty/gafiki stworzone za pomocą pirackiego
    > oprogramowania?

    Oczywiście!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 6. Data: 2005-05-07 19:02:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzys Kolecki wrote:
    > podlegają projekty/gafiki stworzone za pomocą pirackiego
    > oprogramowania?

    tak.
    nie ma znaczenia jakiego narzędzia użyłeś.
    projekt jest twoim pomysłem.
    co najwyżej właściciel narzędzia może się chcieć przyssać do twoich
    profitów z racji korzystania z jego narzędzia.

  • 7. Data: 2005-05-07 22:36:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    emil wrote:

    > A co to licencja?

    Taka umowa, na mocy ktorej mozesz uzywac oprogramowanie, ktore
    kupiles/dostales/sciagnales

  • 8. Data: 2005-05-07 23:53:57
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    mariposa doux wrote:

    > Taka umowa, na mocy ktorej mozesz uzywac oprogramowanie, ktore
    > kupiles/dostales/sciagnales

    Tylko ze na tej licencji jest napisane ze nie moge zrobic kopii, a moje
    prawo mowi ze moge sobie zrobic kopie w tych samych warunkach. Gates
    liczy na durniow. Wiec jestem piratem czy nie?

  • 9. Data: 2005-05-08 01:15:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    magisterek wrote:

    > Tylko ze na tej licencji jest napisane ze nie moge zrobic kopii, a moje
    > prawo mowi ze moge sobie zrobic kopie w tych samych warunkach. Gates
    > liczy na durniow. Wiec jestem piratem czy nie?

    Ale na tej licencji chyba też na końcu jest napisane, że licencja nie
    może być sprzeczna z prawem miejscowym, no chyba, że w polskiej wersji
    wycięli.

  • 10. Data: 2005-05-08 01:29:55
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    witek wrote:

    > Ale na tej licencji chyba też na końcu jest napisane, że licencja nie
    > może być sprzeczna z prawem miejscowym, no chyba, że w polskiej wersji
    > wycięli.

    Czyli Bill G. szuka durniow w roznych krajach?