  • 11. Data: 2003-12-02 09:48:56
    Temat: Re: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Dariusz Adamiak wrote:

    > hehe niezly dowcip

    dowcipem to sa Twoje posty

    hint: odpowiadaj pod postem i tnij cytaty, bo Cie uznaja za gbura

  • 12. Data: 2003-12-02 09:56:19
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    z cieciem zgoda, masz racje,

    ale cos mi sie zdaje ze ze kilka postow nizej peter mikolaj mikolajski ma
    racje, tyle odpowiedzi na moje zapytanie a nikt nie wypowiedzial sie na
    temat,
    ok niech tak bedzie, juz tylko slucham znaczy czytam,

    a za niciecie przepraszam, skoro to tak bardzo istotne, bardziej niz meritum
    watku :-)

    eh

    pozdr

    [ciach]

  • 13. Data: 2003-12-02 09:59:25
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    ok, zauwazylem jednak ze nie tylko ja te (i podobna sprawe poruszylem,
    uznaje ze moj post to po prostu ?spam?
    sorkia

    darek

  • 14. Data: 2003-12-02 10:09:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > od kilku dni dochodza do mnie plotki ze ?policja?prokuratura?czy ktos
    > taki chodzi po domach gdzie ktos ma podpieta siec komputerowa i sprawdzaja
    > legalnosc oprogramowania, wlepiaja jakies kary /etc.

    "Polecam dla tych co juz srali pod siebie, ze im za MP3 albo divx-y kompa
    zarekwiruja ;)

    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20031129/TEMATYDNIA/31128020

    PYTANIE: Jaka jest skala policyjnej kampanii antypirackiej?

    ODPOWIEDZ:
    Nadzorowane jest jedno duże postępowanie związane z piractwem
    komputerowym, prowadzone przez gorzowskich policjantów - dowiedzieliśmy
    się w Prokuraturze Rejonowej w Zielonej Górze. W tej sprawie wydanych
    zostało 48 prokuratorskich postanowień o przeszukaniu, które dotyczą
    jednej szkoły, jednego przedsiębiorstwa w podzielonogórskich Cigacicach
    oraz pomieszczeń mieszkalnych. W aktach prokuratury znajdują się 42
    protokoły przeszukań. Pięć razy policjanci wchodzili do mieszkań "na
    legitymację". Działo się to podczas długiego weekendu i funkcjonariusze
    nie mogli czekać na pozwolenie prokuratora. 26 osobom przedstawiono
    zarzut popełnienia przestępstwa. Pięć osób jest nieletnich, a wobec
    pięciu zastosowano zabezpieczenie majątkowe. "Zarekwirowano" 25
    jednostek centralnych komputera, ponad 2 tys. płyt DVD, VCD, CDR.
    - Podkreślam, że w każdym przypadku chodziło o zwielokrotnianie
    programów, a nie o ich posiadanie - podkreśla zielonogórski prokurator
    rejonowy Marek Borzym. - Na przykład nie ścigamy osób, które mają pliki
    MP3 lub filmy ściągnięte z internetu.

    tyle halasu o jedno dochodzenie... niektorzy juz nawet plyty na dzialkie
    do sasiada wywozili

    paranoja..."

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-12-02 10:44:03
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Marcin Wrzech wrote:

    > jako uzytkownik windy wtracam swoje trzy grosze - przy okazji 90%
    > programow dzialac nie bedzie (na swoim doswiadczeniu) i nie mowy o
    > metadonach.
    Albo płacisz za windowsa i wszystkie 90% programów albo korzystasz z ich
    darmowego odpowiednika.

    > bo co za radosc zamienic mercedesa na malucha :D
    Mercedesa? Od kiedy to windows jest tak rewelacyjny, luksusowy i bezpieczny?
    ;)

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 16. Data: 2003-12-02 10:45:01
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Maria Ossowska wrote:

    [...]

    no juz dobrze, dobrze :)

  • 17. Data: 2003-12-02 10:46:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@a...pl news:bqhmrd$r51$1@korweta.task.gda.pl

    > jako uzytkownik windy wtracam swoje trzy grosze - przy okazji 90%
    > programow dzialac nie bedzie (na swoim doswiadczeniu) i nie mowy o

    90% programow ma swoje odpowiedniki, co wiecej sporo programow w wersji
    WINDOWSOWEJ (tzn zwykle *.exe) daje sie uruchomic na Linux.

    Chociaz faktycznie, pewnych programow i gier bedzie brakowac.

    Natomiast standardowe narzedzia, wliczajac w to wszystko potrzebne do biura
    (openofice) i "multimediow" (muzka,filmy) nie mowiac o internecie - ma
    swoje zazwyczaj lepsze odpowiedniki.

    Pozatym z pewnoscia to Linux jest mercedesem - znacznie stabilniejszy,
    bezpieczniejszy, porpsotu lepszy system. Niestey mozna powiedziec obrazowo
    ze ciagle wiele drog nie jest przystosowanych do niego.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 18. Data: 2003-12-02 10:48:45
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Dariusz Adamiak wrote:

    > z cieciem zgoda, masz racje,

    zeby bylo niedomownien "cięciem" :D

    no i jeszcze jak bys pod postem odpowiadal to by bylo miodzio :)

  • 19. Data: 2003-12-02 10:54:23
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    > biura (openofice) i "multimediow" (muzka,filmy) nie mowiac o
    > internecie - ma swoje zazwyczaj lepsze odpowiedniki.

    no coz, ja musze korzytac z programow, ktore nie maja odpwiednikow w
    Linux'sie stad te moje doswiadczenie

    ale to juz chyba OT :)

  • 20. Data: 2003-12-02 11:11:53
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | darmowego odpowiednika.

    | Mercedesa? Od kiedy to windows jest tak rewelacyjny, luksusowy i

    HEH a od kiedy mercedes jest wyznacznikiem dobrej marki? ;-)