  • 1. Data: 2003-12-02 08:12:15
    Temat: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    Witam,
    od kilku dni dochodza do mnie plotki ze ?policja?prokuratura?czy ktos
    taki chodzi po domach gdzie ktos ma podpieta siec komputerowa i sprawdzaja
    legalnosc oprogramowania, wlepiaja jakies kary /etc.

    chcialbym dowiedziec sie na jakiej podstawie prawnej, bo to juz jest
    rewizja - a wydaje mi sie ze aby przeprowadzic rewizje potrzebne sa jakies
    dowody, ewentualnie zgloszenie przez kogos ze dajmy na to ja posiadam w domu
    jakies oprogramowanie nielegalne, ale czy to jest wystarczajaca podstawa do
    rewizji?

    pozdr

    darek

  • 2. Data: 2003-12-02 08:24:43
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bqhhug$5ef$1@nemesis.news.tpi.pl>, Dariusz Adamiak wrote:
> [...]
    > taki chodzi po domach gdzie ktos ma podpieta siec komputerowa i sprawdzaja
    > legalnosc oprogramowania, wlepiaja jakies kary /etc.

    Krążą słuchy, że robią to samo za nieznajomość netykiety.
    Litości.

    Renata

  • 3. Data: 2003-12-02 09:26:41
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    domu
    > jakies oprogramowanie nielegalne, ale czy to jest wystarczajaca podstawa

    W piereszej kolejnosci sprawdzaja uzytkownikow grup dyskusyjnych. Zwlaszcza
    takich ktorzy w sposob dosc oczywisty ujawniaja swoja obawe przed
    potencjalna kontrola... I to nie tylko na grupie soc.prawo (choc w
    wiekszosci przypadkow od tej grupy sie zaczyna - z wiadomych wzgledow).
    Najlepiej jak najszybciej pozbyc sie nielegalnego oprogramowania (zniszczyc
    plytki) wykasowac (skutecznie) wszystko co nielegalne z dysku twardego i
    modlic sie zeby nie przyszli. A i NAJWAZNIEJSZE: nabyc legalne
    oprogramowanie! Im wczesniej tym lepiej/zdrowiej/bardziej
    bezstresowo/UCZCIWIEJ

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-02 09:27:30
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:bqhlsl$1dl$1@news.onet.pl

    > NAJWAZNIEJSZE: nabyc legalne oprogramowanie! Im wczesniej tym
    > lepiej/zdrowiej/bardziej bezstresowo/UCZCIWIEJ

    Zaloz linuxa i 90% problemow z oprogramowaniem masz z glowy.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-12-02 09:29:34
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > l...@W...TO.op.pl news:bqhlsl$1dl$1@news.onet.pl

    > Zaloz linuxa i 90% problemow z oprogramowaniem masz z glowy.

    To jest odpowiedz dla mnie czy autora postu?... :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-12-02 09:32:30
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:bqhm21$eig$1@news.onet.pl

    > To jest odpowiedz dla mnie czy autora postu?... :-)

    Ogolnie do prawie kazdego uzytkownika windy ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-12-02 09:38:09
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    hehe niezly dowcip, tzn. nasz calkowita racje - nie nalezy korzystac z
    nielegalnego oprogramowania,
    jak jest wszyscy wiemy,

    ale ja pisalem (jako ze to grupa prawo?) o podstawach prawnych, jesli ja
    glosno pod blokiem, na liscie, w autobusie powiem ze pedze bimber - czy to
    wystarczy do rewizji?? smiem watpic

    pozdr

    darek

  • 8. Data: 2003-12-02 09:38:45
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    nie bede pisal ponownie chodzi mi o podstawy prawne.....

  • 9. Data: 2003-12-02 09:39:51
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl>

    nie bede wchodzil w polemike o wyzszosci swiat wielkiej nocy nad swietami
    bozego narodzenia, nie o to tu chodzi mili

    pozdr

    > l...@W...TO.op.pl news:bqhm21$eig$1@news.onet.pl

    > Ogolnie do prawie kazdego uzytkownika windy ;)
    >

    > --
    ~~~

  • 10. Data: 2003-12-02 09:43:12
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Zaloz linuxa i 90% problemow z oprogramowaniem masz z glowy.

    jako uzytkownik windy wtracam swoje trzy grosze - przy okazji 90%
    programow dzialac nie bedzie (na swoim doswiadczeniu) i nie mowy o
    metadonach. bo co za radosc zamienic mercedesa na malucha :D