  • 1. Data: 2007-09-09 16:42:38
    Temat: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    Witam.

    Jedna z występujących postaci to aktywny uczestnik tej grupy
    dyskusyjnej.

    http://www.itvp.pl/video.html?channel_id=503&site_id
    =670&genre_id=503&form_id=479&video=25445

    albo
    http://www.itvp.pl/event/potwojejstronie/
    i dalej: "Pobity fotograf"

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj at tlen pl gov (the best .gov is no .gov)
    makaraj at gazeta pl gov

    Mam Manfrotto i nie zawaham się go użyć!

  • 2. Data: 2007-09-09 17:55:41
    Temat: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Andrzej J. Makarczuk" <Mc@R.> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Jedna z występujących postaci to aktywny uczestnik tej grupy
    > dyskusyjnej.

    Niezłe jaja.
    Miejmy nadzieję że firma ochroniarska straci koncesję, a jej pracownicy
    dostaną wyroki i zakaz pracy jako ochroniarze.
    Tłumaczenie się szefostwa centrum jest żenujące.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2007-09-09 17:57:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej J. Makarczuk wrote:
    > Witam.
    >
    > Jedna z występujących postaci to aktywny uczestnik tej grupy
    > dyskusyjnej.

    Ale masz refleks ;) Materiał ma już chyba ze dwa miesiące...

    BTW: w najbliższy czwartek o 13:00 w sądzie rejonowym w Pruszkowie jest
    rozprawa, w której jeden z tych bandziorów (konkretnie występujący w
    materiale niejaki Richter - ten matołek od "prowokacji") skarży mnie z
    Art. 157 par.2: dostał w pysio gazem i teraz rzekomo czuje się strasznie
    pokrzywdzony - choć jak sam zeznał zależy mu tylko na utrudnieniu
    uzyskania przeze mnie odszkodowania (czyli, jak każdy się może domyślić,
    działa na zlecenie swojego szefa, który mu też prawnika zasponsorował).

    Ktoś chętny na widownię? ;)

  • 4. Data: 2007-09-09 18:05:45
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:2podr4-tr9.ln1@ncc1701.lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> typed:

> [...]
    > "prowokacji") skarży mnie z Art. 157 par.2: dostał w pysio gazem i
    > teraz rzekomo czuje się strasznie pokrzywdzony

    A o próbę oślepienia fleszem cię nie chce skarżyć? :)

    > Ktoś chętny na widownię? ;)

    Jakbym miał bliżej...

    --
    tbr

  • 5. Data: 2007-09-09 18:08:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Miejmy nadzieję że firma ochroniarska straci koncesję, a jej pracownicy
    > dostaną wyroki i zakaz pracy jako ochroniarze.

    Wyrok nakazowy zapadł przeciwko jednemu z uczestników zajścia, temu
    który mi rozwalił bębenek (art. 157 par.1 KK). Reszta nie została
    oskarżona - jeszcze będę musiał kiedyś podpytać panią prokurator,
    dlaczego tak wyglądał akt oskarżenia, choć przypuszczam, że po prostu
    stawiała na najpewniejszy wyrok. Wyrok nie jest prawomocny - byczek się
    odwołał. W czwartek zapoznam się z treścią odwołania.

    A ponieważ firma ochroniarska zachowuje się tak, jak się zachowuje -
    będę dążył w kierunku odebrania im koncesji.

  • 6. Data: 2007-09-09 18:14:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber wrote:

    > A o próbę oślepienia fleszem cię nie chce skarżyć? :)

    Flesza nie używałem ;)

  • 7. Data: 2007-09-09 18:19:58
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:vopdr4-0u9.ln1@ncc1701.lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> typed:

    > Flesza nie używałem ;)

    No bo cię zdołali obezwładnić w obronie własnej :)

    --
    tbr

  • 8. Data: 2007-09-09 18:24:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Szkoda, że w reportażu nie zgłębiono strony prawnej. Ludzie myślą, że jak
    coś jest na terenie prywatnym to sobie można wszystko ustalić w regulaminie
    i siłą tego wymuszać. Najbardziej przykre jest to, że ochroniarze, a
    zwłaszcza kierownicy nie rozumieją, że cokolwiek robią wobec ludzi - musi to
    mieć oparcie w prawie. I tu już nie chodzi o samą zasadność tego zakazu. Ale
    po prostu o to, że kodeks cywilny nie przewiduje używania siły, nawet jak
    ktoś łamie postanowienia umowy czy regulaminu, z którym nawet się zapoznał
    czy zgodził.

  • 9. Data: 2007-09-09 18:28:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > Wyrok nakazowy zapadł przeciwko jednemu z uczestników zajścia, temu
    > który mi rozwalił bębenek (art. 157 par.1 KK).

    Mam nadzieję, że narząd słuchu wrócił już powoli do zdrowia.

  • 10. Data: 2007-09-09 18:30:37
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr [trzykoty] wrote:
> [...]
    > ktoś łamie postanowienia umowy czy regulaminu, z którym nawet się zapoznał

    Ale zawsze mogą Cię wyprosić, a jak nie wyjdziesz dobrowolnie, to już
    może być nawet przestępstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak