  • 41. Data: 2007-09-12 09:07:50
    Temat: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ ja niczego nie egzekwuję. Mowa jest o sytuacji, w której to cieć
    > chce coś wyegzekwować - tzn. wyrzucić kogoś ze sklepu.

    To zadzwoni po policję, która Cię zwinie, bo popełniłeś przestępstwo.
    Nie ma znaczenia, że cieć Ci ,,odmówił'' zapoznania się z ofertą. Możesz
    go do sądu pozwać. Tylko że dalej nie wskazałeś skąd ten ,,obowiązek
    umożliwienia zapoznania się z ofertą''.

    > Niektórych tak ;)
    >
    > Ale w przypadku zamkniętych - cóż, takie są godziny otwarcia, a poza
    > nimi nie ma personelu: siła wyższa.

    Czyli uniemożliwienie dotarcia do sklepu poprzez ustalenie godzin
    otwarcia na 10-18 jest ok, tak samo uniemożliwienie przez zwolnienie
    pracowników. Uzasadnij, dlaczego uniemożliwienie przez zagrodzenie
    drogi, albo przez żądanie opuszczenia miałoby być niezgodne z prawem.

    > Kpisz czy o drogę pytasz?

    Karmię trolla.

    > Nie mogą, bo sami też nie są uprawnieni. W godzinach otwarcia sklepu
    > mają psi obowiązek obsłużyć każdego klienta. Nawet jak im się z twarzy
    > nie podoba.

    > Zbyt skomplikowane?

    No.

    > A masz jakieś wsparcie? Albo orzecznictwo?

    Wsparcie czego? Przecież mówię, że tak mi się wydaje. Nie rozumiesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 42. Data: 2007-09-12 17:31:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > To zadzwoni po policję, która Cię zwinie, bo popełniłeś przestępstwo.

    Brednie.

    > Nie ma znaczenia, że cieć Ci ,,odmówił'' zapoznania się z ofertą. Możesz
    > go do sądu pozwać. Tylko że dalej nie wskazałeś skąd ten ,,obowiązek
    > umożliwienia zapoznania się z ofertą''.

    Wykazałem. I nie tylko ja. Tylko ty masz jakąś wysoce selektywną pamięć.

    [ciach]

> [...]
    > pracowników. Uzasadnij, dlaczego uniemożliwienie przez zagrodzenie
    > drogi, albo przez żądanie opuszczenia miałoby być niezgodne z prawem.

    Poza godzinami pracy sklep przestaje być otwartym sklepem. A sklep jest
    miejscem publicznie dostępnym.

    Wszelka selekcja to co najmniej wykroczenie. W skrajnej interpretacji -
    przestępstwo przeciwko wolności.

    [ciach]

    > Karmię trolla.

    Sam siebie karmisz? Dziwne zjawisko...

    [ciach]>>>> Dowód nie wprost.

    > No.

    Twój problem.

    [ciach]

    > Wsparcie czego? Przecież mówię, że tak mi się wydaje. Nie rozumiesz?

    A, wydaje ci się... No cóż, ja tam twoich urojeń tłumaczyć nie zamierzam.

    Udaj się do szamana albo psychoanalityka.

  • 43. Data: 2007-09-13 14:19:44
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 23:10:54 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Wskaż podstawę prawną, taką która wyłącza uprawnienia właściciela lokalu
    > takiego jak pub czy dyskoteka z art. 193.

    Art. 5 KC
    oraz
    Art. Art. 385/3 pkt 8

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 44. Data: 2007-09-13 19:00:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ktoś chętny na widownię? ;)

    PS: jakby ktoś był zainteresowany, to następna rozprawa - 18 X, 12:00,
    sala 1 (Sąd Rejonowy w Pruszkowie)

  • 45. Data: 2007-09-13 21:43:04
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Henry (k) wrote:

    > Art. 5 KC
    > oraz
    > Art. Art. 385/3 pkt 8
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Ale to, czy właściciel postępuje niezgodnie z zasadami współżycia
    społecznego może ocenić jedynie sąd. Czyli, w razie czego, Policja Cię
    zwija na dołek, a Ty co najwyżej możesz właściciela pozwać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 46. Data: 2007-09-13 22:16:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Ale to, czy właściciel postępuje niezgodnie z zasadami współżycia
    > społecznego może ocenić jedynie sąd. Czyli, w razie czego, Policja Cię
    > zwija na dołek, a Ty co najwyżej możesz właściciela pozwać.

    Bajki. Nawet gdyby jakiś młodziutki policjant byłby skłonny uznać
    oskarżenia właściciela za mające jakiś sens, to nigdy nie wygłupiłby się
    z zatrzymaniem sprawcy go rzekomego przestępstwa - najwyżej by go spisał.