  • 1. Data: 2007-09-09 16:41:01
    Temat: Papier firmowy i sygnaturka w mailu - jakie wymagania.
    Od: "Navi" <p...@y...com>

    Dotarła do mnie ostatnio informacja, że jakies przepisy precyzuja informacje
    jakie maja być umieszczone na papierze firmowym i w stopce maila służbowego.
    Chodzi o adres, siedzibę, kapitał zakładowy, numery NIP i KRS itp itd.
    Abstrahując od głebokiego poczucia bezsensu takiego przepisu, jako, że
    staram sie prawa przesatrzegać, proszę o informacje jaki to przepis?

    pozdro

    Navi

  • 2. Data: 2007-09-09 18:35:50
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Navi" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    > Dotarła do mnie ostatnio informacja, że jakies przepisy precyzuja
    > informacje

    Masz refleks :)

    > Abstrahując od głebokiego poczucia bezsensu takiego przepisu, jako, że

    Na pewno jest wygodne, bo nie trzeba specjalnie wyciagać tych informacji od
    kontrahenta.
    Co takiego bezsensownego tam widzisz?

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2007-09-09 20:39:28
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 18:41:01 +0200, Navi napisał(a):

    > jako, że staram sie prawa przesatrzegać, proszę o informacje jaki to
    > przepis?

    Rychło w czas zdecydowałeś się prawa przestrzegać ;-) Taki wymóg jest od
    początku roku.
    Przepisów tych jest w bród, zależy o jakim podmiocie mowa. Ogólnie to
    warto szukać w ksh.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-09-09 20:48:28
    Od: "Navi" <p...@y...com>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Masz refleks :)

    > Na pewno jest wygodne, bo nie trzeba specjalnie wyciagać tych informacji

    Refleks mam bo jestem na etapie zakłdania firmy :P
    Zamiast się nabijać, mógłbyś na temat coś dorzucic.... Chodzi o sp. z o.o.

    A to , że bez sensu to moje subiektywne zdanie.
    Zupełnie niepotrzebne zużycie papieru, farby i bitów w przekazie
    elektronicznym.
    A i tak nikt nie zagwarantuje prawdziwości i aktualności tych danych. Poza
    tym nie trzeba ich wyciągać od kontrahenta tylko z odpowiednich rejestrów. A
    zamiast zmuszac przedsiębiorców do przestrzegania kolejnego nakazu może
    warto byłoby udostepnić te informacje on-line zamiast zdzierać haracz za
    dostęp choćby do KRS'u?
    Inn sprawa to zupełny automatyzm przyjęcia tych przepisów. Wydaje mi się, że
    już zupełnie zobojętnieliśmy na absurdalne nakazy i zakazy nakładane na nas.
    Ale to moja subiektywna opinia.

    Tak przy okazji - czy podobne rozwiązanie PRAWNE (nie zwyczajowe)
    gdziekolwiek funkcjonuje?

    Navi

  • 5. Data: 2007-09-09 21:00:56
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 22:48:28 +0200, Navi napisał(a):

    > Refleks mam bo jestem na etapie zakłdania firmy Zamiast się nabijać,
    > mógłbyś na temat coś dorzucic.... Chodzi o sp. z o.o.

    Art. 206 w zw. z art. 595 ksh. Lepiej pamiętać! ;-)

  • 6. Data: 2007-09-09 21:12:22
    Od: "Navi" <p...@y...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fc1mu7$92v$1@inews.gazeta.pl...

    > Art. 206 w zw. z art. 595 ksh. Lepiej pamiętać! ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

    Wielkie dzięki :)