  • 1. Data: 2007-09-09 16:42:08
    Temat: Zagraniczne akty prawne (KPC)
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Macie moze pomysl skad mozna dostac teksty zagranicznych aktow
    prawnych?? Chodzi mi o zagraniczne kodeksy postepowania cywilnego.
    Najlepiej przetlumaczone na jezyk polski.

  • 2. Data: 2007-09-12 19:53:40
    Temat: Re: Zagraniczne akty prawne (KPC)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 09 Sep 2007 09:42:08 -0700, od Alan :

    > Macie moze pomysl skad mozna dostac teksty zagranicznych aktow
    > prawnych?? Chodzi mi o zagraniczne kodeksy postepowania cywilnego.
    > Najlepiej przetlumaczone na jezyk polski.

    hehe...
    obawiam się, ze nikt nie tłumaczy zagranicznych aktów prawnych na polski...

    swoją drogą to polskie akty prawne są na stronie Sejmu, jest kilka serwisów
    prawnych publikujących dzienniki ustaw, musze zapuścić google aby coś
    wyhaczyć...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-09-13 16:19:32
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 12 Wrz, 21:53, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    > W odpowiedzi na post z Sun, 09 Sep 2007 09:42:08 -0700, od Alan :

    > hehe...
    > obawiam si , ze nikt nie t umaczy zagranicznych aktów prawnych na polski...

    Szkoda :) liczylem ze cos takiego znajde;
    Na uczelni niejednokrotnie mialem kontakt np. z konstytucjami innych
    panstw ktore byly w calosci przetlumaczone na nasz jezyk

    > swoj drog to polskie akty prawne s na stronie Sejmu, jest kilka serwisów
    > prawnych publikuj cych dzienniki ustaw, musze zapu ci google aby co
    > wyhaczy ...

    Nasze krajowe znalezc to nie problem...

  • 4. Data: 2007-09-13 21:11:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 13 Sep 2007 09:19:32 -0700, od Alan :

    > Nasze krajowe znalezc to nie problem...

    sugeruję google ale nie .com tylko .de .uk .nl i inne i wpisywanie haseł
    w narodowych językach a nie po ang. i pewnie zjadziesz...